Tfosheim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Plextor lanserer 16x DVD-brenner Plextor begynner å ta tolags DVD-brenning på alvor og lanserer nå sin raskeste brenner hittil. PX-716A brenner tolags DVD-plater på 4x og vanlige plater på 16x. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det var forsåvidt på tide at plextor som er såpass store på brennere kom etter med dual layer og 16x. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Blir vel neppe den billigste , men kvalitet betaler en gjerne noen kroner ekstra for . Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er stor fan av Plextor, håper bare pris og tester viser at denne hevder seg i toppen. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er stor fan av Plextor, håper bare pris og tester viser at denne hevder seg i toppen. Jeg har også et positivt forhold til Plextor. Så det blir spennende å se hva den presterer i tester ja! Lenke til kommentar
skyline Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ahh, endelig blir det DL brenner for min del. Plextor er konge på kvalitet og ytelse. Betaler gladelig det dobbelte i forhold til "vanlige brennere", tipper at denne lekkerbisken havner på rundt 1400-1500kr. Har hatt plextor veldig mangen år og har bare positive erfaringer. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Håper den kommer i S-ATA-versjon. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Håper den kommer i S-ATA-versjon. Jepp, ME 2! Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 støtter denne bitsetting? Lenke til kommentar
g5 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Den blir interessant å teste, noen som har hørt pris ? Lenke til kommentar
whom Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hva vil det si at en brenner er av model S-ATA version? At den er kompatibel med S-ATA? Lenke til kommentar
thingul Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 En slik skal jeg ha Min gode gamle 16x cd-r plextor brenner er moden for utskiftning. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hva vil det si at en brenner er av model S-ATA version? At den er kompatibel med S-ATA? At den bruker Serial ATA-grensesnitt istedet for det gamle Parallel ATA-grensesnittet. For CD/DVD-brennere/ROM sin del blir vel den eneste praktiske forskjellen at kablene blir en god del mindre i forhold til P-ATA... Noe som egentlig er mer enn god nok grunn for meg å velge S-ATA over P-ATA Lenke til kommentar
KS Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er det i det hele tatt noe som har negative erfaringer med plextor? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tror aldri jeg har hørt noen som har noe spesielt negativt å si om Plextor nei. Har selv hatt Plextor i 6-7 år, og aldri hatt tull med plextor. Har hatt: Plextor UltraPlex PX32TSi (Ultra SCSI CD-ROM) Plextor PX-W8/2/20 (SCSI 2 CD-R/RW) Plexotr PX-116A (DVD-ROM) Har kun hatt ett ikke Plextor produkt innen optiske enheter, (Sony DRU500AX) og den holder ikke samme kvalitet og hastighet som Plextor. GLEDER MEG TIL PX-716A! Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 For dem som lurte på om Plextor kommer med S-ATA utgave: http://www.plextor.be/press/releases/px-71...?choice=PX-716A "Obviously an external model and a Serial ATA of this high-performance data monster is also to be provided, but there is still a short wait before their arrival." BTW: Spillern kommer med både hvit og sort front i pakka |2mmy| Lenke til kommentar
thingul Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ingen mulighet for sølv som på 712'n ? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Er det i det hele tatt noe som har negative erfaringer med plextor? Jeg har, men det var med min forrige Plextor, en 40/12/40A. Tror egentlig det var min egen feil ettersom jeg brukte overburning veldig mye. Den klarer ikke å brenne raskere enn 32x, brennes det fortere, så blir CDen ødelagt. Den er veeldig ustabil. Mine nye Plextorer er derimot stabile som fjell! Har en Plextor PX 708A DVD-+R Plextor PlexWriter Premium 52x PLEXTOR - THE KING OF QUALITY! Endret 27. september 2004 av resn Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Pokker jeg som akkurat kjøpte en plextor PX-712A Men jeg kjøper ikke dual eller 16 x før det finnes media til en vettug pris Man får det man betaler for Plextor is KING! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå