Hollabaloo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei. Jeg er på jakt etter et program som kan gjøre det lettere for meg å identifisere døde pixler. Programmet må kunne kjøres fra CD-ROM (ikke være nødvendig å legge inn på hd) slik at det ikke bryter med regler for angrefrist ved kjøp av laptop med forhåndsinstallert OS. Det aller beste hadde vært om jeg kunne brukt en boot-cd og kjørt det etter å ha bootet, slik at jeg overhodet ikke var nødt til å starte OS. Noen godte tips og råd? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Last ned Knoppix, en linux-distro som lastes fra CD uten å røre det som ligger på disken. Kan ikke garantere at den fungerer på akkurat din maskin (på min ECS G732 fungerer den ikke), men det er verdt forsøket. Ellers kan du jo prøve å gå inn i BIOS for å se om du ser noe da Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Last ned Knoppix, en linux-distro som lastes fra CD uten å røre det som ligger på disken. Kan ikke garantere at den fungerer på akkurat din maskin (på min ECS G732 fungerer den ikke), men det er verdt forsøket. Ellers kan du jo prøve å gå inn i BIOS for å se om du ser noe da God ide Den cd'en har jeg faktisk. Fulgte med det linuxmagasinet jeg kjøpte i sommer. Da kan jeg f.eks. rote litt rundt med forskjellige farger i tegneprogrammet. ....forutsatt at knoppix virker på en Dell Inspiron 8600c naturligvis...... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Det kommer nye versjoner hele tida, så det er mulig det finnes en nyere som fungerer om din versjon ikke gjør det. Lykke til! Endret 27. september 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå