Don Juan Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Altså jeg bestiller ny pc snart, med radeon 9800 pro, amd 64 etc. Jeg har dette kabinettet: http://www.aopen.nl/products/Housing/08series.htm HX08. På PSU info står det: Power Supply : 400/350/300W ATX (Ball bearing fan in US), UL/CSA/CE/VDE/S/D/N /FI/FCC DoC Certified Dvs jeg vet ikke hvor mye watt jeg har. Har noen peiling? Og jeg lurer på om jeg må ha ny PSU til den nye pcen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det står sikkert på strømforsyningen hvor mange watt den er på og hvor mange ampere den leverer. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har sett etter, men klarer ikke å se noe relevant info på selve strømforsyningen. Vanskelig å vite :| Lenke til kommentar
CD Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ta en titt på denne siden å se om du finner modellnummeret til din PSU http://global.aopen.com.tw/products/power/ Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tror den holder jeg. Med store kabinetter følger det som oftest godt dimensjonerte strømforskyninger, pga. at det er plass til mye utstyr. Bare å prøve og se det, det skal mye til for å skade hardware. Kjør på med ekstrem stresstesting (Prime og andre benchmarkprogs samtidig). Er det stabilt over lang tid er det ingen grunn til bekymring. Du kan selvfølgelig måle spenningen med et voltmeter på en molex under stresstestingen. Da får sannsynligvis riktigere avlesning enn med hovedkortets innebygde sensorer. Hvis spenningene holder seg innenfor toleransene er det jo greit. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Fant serienummeret + et annet nummer nå som det stod på PSUen. Skrev det ned. Men de ligner ikke på noen av modellnumrene på den siden. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Tror jeg prøver med min gamle PSU først jeg. Ser hvordan det går. Går sikkert helt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå