lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ja, snart kommer season 2 av pimp my ride :!: Veit ikkje kva dåke syns, men Pimp my ride er ein av dei desidert beste tv-seriane eg har sett Her Kan dåke lesa meir Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 er helt eni, har ikke sett det så mye, men det virker råbra!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har sett alle episodene i sesong 1.. Lever sesong 2 opp til 1 blir det nokk ganske bra Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Blir artig dette Lenke til kommentar
highlander Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Pimp my Ride = Extreme makeover (on my ride) Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Pimp my Ride = Extreme makeover (on my ride) Og sjølvsagt mykje kjekkare enn Extreme makeover Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Pimp My Ride season 2... WOHOO Endelig. Har sett alle i sesong ein fleire gangar Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hehehe denne serien er konge. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skulle ha vært noe her i Norge! Så kunne bilen min få en ekstrem forvandling Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Skulle ha vært noe her i Norge! Så kunne bilen min få en ekstrem forvandling Hehe, ja det hadde vert noko Me har 2 bilar som hadde vert klart stygge nok Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Guess X to da Z Xzibit is back, dawg! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har du ikkje høyrt om Pimp My ride ?! Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Har du ikkje høyrt om Pimp My ride ?! Om du ikkje allerede har sett det, anbefaler eg deg å sjå det!!! MTV går det på. Edit: oops, quota feil person Endret 27. september 2004 av lenny^^ Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg syntes den serien virker så utrolig falsk. Virker som om mtv bare har herpa noen biler og gitt det til en person som skal på den "pimpa". Men det kan jo være litt gøy å se på allikevel. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg syntes den serien virker så utrolig falsk. Virker som om mtv bare har herpa noen biler og gitt det til en person som skal på den "pimpa". Men det kan jo være litt gøy å se på allikevel. Ja, det er sikkert masse som er planlagt osv.. Men det er eit utruleg underholdane program uansett Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det som plaga meg (litt) var at det hovudsaklegt var "snille" folk som fekk, dvs dei som var snille med foreldre, eks-narkomane, passar på unger osv.. Eg er jo ikkje direkte ein slik person, så det plaga meg litt avogtil Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg syntes den serien virker så utrolig falsk. Virker som om mtv bare har herpa noen biler og gitt det til en person som skal på den "pimpa". Men det kan jo være litt gøy å se på allikevel. Ja, det er sikkert masse som er planlagt osv.. Men det er eit utruleg underholdane program uansett For meg blir det så fakst at jeg bare sitter å irriterer meg over det hele tiden, så da forsvinner mesteparten av underholdningen i serien for min del... Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg syntes den serien virker så utrolig falsk. Virker som om mtv bare har herpa noen biler og gitt det til en person som skal på den "pimpa". Men det kan jo være litt gøy å se på allikevel. Ja, det er sikkert masse som er planlagt osv.. Men det er eit utruleg underholdane program uansett For meg blir det så fakst at jeg bare sitter å irriterer meg over det hele tiden, så da forsvinner mesteparten av underholdningen i serien for min del... Jaja, sånn er det ikkje for meg , men folk er forskjellige veit du Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 men folk er forskjellige veit du helldigivis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå