db Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei, lurer på hva multiplier factor er? den står rett under Extrernal clock Og multiplier factor står på x11.0 hos meg jeg har en Amd athlon xp 3200+ og et abit nf-7 hovedkort Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det betyr at prosessoren kjører med en klokkefrekvens på 11 ganger så mye som FSB, som er 200 MHz. Lenke til kommentar
db Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Ok. Men når er det jeg skal begynne å stille på den.? vis det i det hele tatt er nødvendig.?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ok.Men når er det jeg skal begynne å stille på den.? vis det i det hele tatt er nødvendig.?? Når du overklokker kan du enten stille på den (multiplier) eller på FSB (eller begge to) for å oppnå høyere ytelse på systemet. ...men multiplier er uheldigvis låst på alle Ahtlon XP CPU'en som er kjøpt etter høsten 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå