Bytex Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) http://www.multima.no er primært en synth-sjappe, men han har masse softguns og utstyr, de arrangerte en skogskrig for et par uker siden (med politiets velsignelse), alt i ordnede former, så du får nok ikke bestilt "våpen" over internett fra han. Jeg kjenner fyren godt. Han er i Oslo. En av få butikker som gjør noe for softgun-miljøet i byen. Endret 30. september 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Om dere skal bestille mange på en gang anbefaler jeg at dere bestiller fra http://www.uncompany.com/. Dette er ikke en norsk side, men om dere deler porto vil dere få softgunnene ekstremt mye billigere en hvis dere kjøper de i Norge. Har selv en AK Spetnaz og en Steyr Aug som jeg kjøpte der i fra. Begge er av merket Mariu som mange betrakkter som det beste softgunmerket i verden. Bor i Harstad, og er selv så heldig at vi har egen softgunklubb her i byen. Blir 18 om ca 2 uker, da skal jeg melde meg inn. Hvor mye er det for frakten da? Husker ikke hvor mye den er, men den er veldig, veldig høy. Er derfor jeg råder dere til å bestille fler om gangen. Softgunklubben her i byen oppererer på denne måten, men i gjengjeld til høy porto blir det ekstremt mye billigere softguns. Så lenge portoen er fordelt på mange andre så. Selv bestillte jeg min softgun i lag med bare 1 annen person og fikk den ganske så mye billigere. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 ^Thomas^, Selv om man skal kjøpe alene ifra Asia blir det 2-3 ganger så billig som å kjøpe ifra Norge.. Jeg kjøpte ICS full metall MP5, magasiner, batteri, lader o.l. i Asia for en brøkdel av det tilsvarende eller dårligere produkter kostet i Norge, selv når frakt og toll var betalt hadde jeg spart tusenlapper. Frakt ifra Asia til Oslo tok 2 døgn, til sammenligning brukte norsk Postvesen 5 dager på å frakte pakken videre fra Oslo til Bergen.. Men det er sant som du sier, en sparer enda mere ved å gå flere sammen og kjøpe. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 At man sparer penger selv ved å kjøpe alene tviler jeg ikke på. Prisene på softgun i Norge er ekstreme. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Tokyo Marui er jo bare plastic fantastic. Classic Army er tingen.. metallkropp som standard, ~350fps som standard, alt for bare et par hundrelapper ekstra. Vel, nu skal jo ikke jeg uttale meg så mye (hehe), men er ikke CA for litt mere "erfarne spillere"? I og med at det kunne være enkelte "småfeil" som skal rettes på og sånt (har lest litt på Airsoft-Norge), eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 De nyeste våpenene til CA skal være temmelig lite feil med. Selv har jeg brukt min M15A4 i rundt 20 spill, uten at det har vært noe galt med den. Til sammenligning låste TM P90-en min seg etter tredje spillet. Uansett, spiller man i en klubb, finnes det alltid en eller annen fyr som liker å tukle inni våpenet. Syns bare det er så morsomt å se massevis av folk som kjøper TM M4A1, spiller litt med den, og så betaler flere tusen kroner for metallkropp, 350fps-oppgradering og annet småplukk. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Forresten: ICS sine våpen, åssen er de sånn til nybegynnere? Spilte med ICS sin MP5 SD5 på en utleiebane... Den hadde jo metallkropp og greier, og prisen er jo ikke skyhøy på den heller ($222.00/1,482.72 NOK) Endret 2. oktober 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Til trådstarter: hvis du er så bevisst på at det er farlig og sånt, hva skal en 12-åring med det da? Vent i 6 år du... og hvordan skal du greie å ikke skyte på folk hvis du skal ha "lekekrig" da??? Til foreldrene til trådstarter: en 12-åring burde ikke få holde et våpen engang Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Til foreldrene til trådstarter: en 12-åring burde ikke få holde et våpen engang Vel, såfremt foreldrene/noen "normale" voksne tar han med på f.eks. en skytebane og lar han prøve for eksempel salongrifle "under kontrolerte former" (hørtes litt strikt ut ), skulle det være no problem... En 12-åring kan være like "voksen" når det gjelder våpen, lover og sikkerhet som folk som er eldre Lenke til kommentar
UlrikFalk Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 ^Thomas^, Selv om man skal kjøpe alene ifra Asia blir det 2-3 ganger så billig som å kjøpe ifra Norge.. Jeg kjøpte ICS full metall MP5, magasiner, batteri, lader o.l. i Asia for en brøkdel av det tilsvarende eller dårligere produkter kostet i Norge, selv når frakt og toll var betalt hadde jeg spart tusenlapper. Frakt ifra Asia til Oslo tok 2 døgn, til sammenligning brukte norsk Postvesen 5 dager på å frakte pakken videre fra Oslo til Bergen.. Men det er sant som du sier, en sparer enda mere ved å gå flere sammen og kjøpe. Har du en link? ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 7 år gamle tråder er ikke det "værste" jeg har sett her.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har vokst, må jeg si! Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Fikk du kjøpt deg softgun da ? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Joda, det ble en slags plastikk-pistol noen år senere. Var kult det i noen uker! Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 haha, men må jo være morsomt å finne igjen en tråd som dette så mange år senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå