-SVG-Pacman Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sliter med litt diverse snacks nå.. 1. IE har blitt kapret.. Hjemmesiden blir automatisk lagt til http://213.159.117.134/index.php Kan redigere den, men når eg kikker på den etterpå er det tilbake til samme ip. 2. Hver halvtime dukker det opp en modem-kaprer (?), noe sånt som sexxx.exe, men filen heter 124846.exe som ligger rett på c:\ Sletter filene på harddisken og registeret, men alikevel dukker skiten opp igjen. Har kjørt AdAware og Spybot og kjører ZoneLabs antivirus og brannvegg. Men alikevel dukker driten opp igjen hver halvtime. . Har også kjørt i sikkerhetsmodus og kjørt AdAw og SB, hjalp ikke.. Noen som kan hjelpe meg med litt tips om hvordan eg kan bli kvitt dette? Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Never mind... Startup Inspector for windows fant 4-5 (!) uggabugga-programmer som eg stoppet, og da var alt fint igjen... Lenke til kommentar
aschj Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 For å hindre at det skjer igjen: * Trykk NEI på alle sikkerhetsadvarsler når du er på sider med 'tvilsomt innhold' * Slå av active scripting i IE før du skal besøke slike sider Lenke til kommentar
monstar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bruk opera eller mozilla så slipper du slike problemer! Lenke til kommentar
-SVG-Pacman Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Det gjør eg faktisk, men så har eg en broder som også bruker pcen... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) For å hindre at det skjer igjen: * Last ned Mozilla Firefox * Eller eventuelt Opera Enig, så blir livet på nett (nesten) helt uten bekymringer. men så har eg en broder som også bruker pcen Da bør du få din broder også over på "den rette vei". Endret 27. september 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 den RETTE Tog du an? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå