tunefish Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg begynte så smått engang å installere xp på nytt, men måtte ombestemte meg av div grunner. Jeg fjernet installasjonskatalogen med setupfilene, men når jeg starter maskina nå får jeg likevel hver gang det spørsmålet i 2sek om jeg vil starte windows setup eller installert winxp. Jeg skulle gjerne ha fjernet det valget med win-setupen, slik at den automatisk laster installert xp som vanlig. Jeg har funnet filen jeg må editere, og den ser slik ut: [boot Loader] Timeout=5 Default=C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT [Operating Systems] multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT="Microsoft Windows XP Professional Setup" Hva må jeg altså gjøre her for at ting skal fungere greit? Regner med det er litt kjipt å gjøre noe feil her, så må bare forsikre meg... Her er hvordan jeg selv tenkte å gjøre det: [boot Loader] Timeout=5 Default=multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(2)\WINDOWS [Operating Systems] multi(0)disk(0)rdisk(2)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect Vil dette funke, eller nekte booting for all fremtid? All hjelp mottas med takk... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hm, ok... Daprøver jeg det.... med mindre noen har noe å tilføye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå