XonatoR2k Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vi sitter 3 på lan når jeg og han jeg er på lan hos er plugga i routeren så funker i.net, men når tredjemann putter inn tp'n funker ikke i.net? Hva er galt? Mvh Ronny Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 funker da bare ikkje hos han eller funker da ikkje hos alle då? Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 funker da bare ikkje hos han eller funker da ikkje hos alle då? Funker ikke hos alle. men vi har fixa det no Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sikker på at den 3. personen ikke kobla seg i en uplinkport ellerno? Eller kanskje porten er skadet? Uansett så kan du jo prøve å koble en switch til routeren, og koble deretter alle i switchen. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 da har skjedd me meg og noen kamerater når vi hadde LAN, alle hadde internett utenom 1 av alle oss 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå