Gå til innhold

Nye Via 4-IN-1 Drivere snart !??

Anbefalte innlegg

Jeg brukte VIA 4-IN-1 4.34. Med alt default fikk jeg på 3DMark01 9887 3DMarks. Etter jeg la inn 4.39 som jeg trodde var bedre(men der tok jeg kanskje feil :grin:)

etter de var lagt inn scorte jeg 9612 3Dmarks.

Er det noe galt med de nye 4.39 driverne?

Kommer det nye Drivere snart?

Åssen kan jeg avinstallere de jeg har og legge inn 4.38?

m.v.h Holmgr3N

ASUS A7V333 - AMD XP1900+ - Samsung 256 DDR @ 333mhz - Creative GF4 Ti 4400 @ 395/660 - 3DMark2001 10041 3DMArk2000 12067

[ Denne Melding var redigert av: Holmgr3N på 2002-05-12 23:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Åssen kan jeg avinstallere de jeg har og legge inn 4.38?

I tilfelle du kjører xp: Kjør 4in1 4.38. Gå til device manager. Det er to steder 4in1-driverne ligger, på cpu-to-agp controller under system devices og på idekontrolleren. Høyreklikk-properties-update driver-install from a list-don't search. Der får du opp en meny der du kan velge akkurat den driverversjonen du vil ha.

Jeg vet ikke hva som er forskjellene på 4.38 og 4.39, kansje er det bare agp-driveren, da holder det å forandre den.

Reboot, og du er i gang.

Kjører du raske harddisker på ide-kontrolleren kan du vurdere å kjøre miniport-driver på denne istedenfor filter-driveren som ligger i 4in1. Les mer om dette på viaarena.com under seksjonen for drivere. Derifra kan du også laste ned separate agp-drivere, da trenger du ikke forholde deg til 4in1 i det hele tatt.

mvh

Are-Harald.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...