King_Yngvar Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Det blir sannsynligvis billigere Er bare snakk om 500 kr fra eller til trur jeg. vil vanligvis ha lavere tilgangstider Er det positivt eller negativt? ---------------------------------------------------------- Hvordan gjør man det med å velge 2x512, vil det si at man velger en ram brikke med 512 og legger til en ekstra ram? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Man kjøper enkelt og greit 2 brikker på 512MB istedetfor en på 1024MB. Lave tilganstider er bedre enn høyere, ja. Det minnet du hadde listet opp der, Crucial 1024MB, hadde CL3. Dette er Cas latency, og har følgende verdier 2, 2.5 og 3, der 2 er raskest og 3 tregest. Det er ikke store forskjeller man snakker om, men det kan være greit å følge litt med på. Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Sjekk mailen din... Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Man kjøper enkelt og greit 2 brikker på 512MB istedetfor en på 1024MB. Og da blir de å ordne begge brikkene inn i maskinen på komplett før de sender den? Takk for all hjelp forresten, får gratis OS ser det ut som. Hørte noe om at priser skulle gå ned hos AMD i dag, for sikkerhetsskyld skal jeg vente til i morgen med å bestille. Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Aii, sjekka mailen i dag, får tenke grundig over det. Ikke jeg som skal betale og tviler på om foreldrene mine vil kjøpe fra "upålitelige" kilder... Endret 18. oktober 2004 av King_Yngvar Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 mjah, glemte OS det kommer vel på 1500? hvis du kjøper sånn OEM fra komplett... Hvis du har en "win 98 eller senere" cd liggende, kan du jo kjøpe studentpakken til ca 500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå