Siesta Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg skal kjøpe hodetelefoner som skal brukes til spilling og en del musikk og video. Planlegger å bruke 300-500kr på det. Kan noen komme med forslag til hva jeg bør satse på? Jeg vil helst kjøpe det fra microplex siden jeg her flere ting jeg skal ha derifra. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Til den prisen (og hos Microplex) hadde jeg vurdert Sennheiser HD477 eller HD497. Eller kanskje Sennheiser PX200 hvis du skal ha'n til bærbare saker også. Den er liten og nett, med bra lyd og isolasjon. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Plantronics Audio 90, Koss UR40 eller Koss PortaPro, avhengig av behov.... Lenke til kommentar
Siesta Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 hvilket som er best til gaming? Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Disse er ganske bra til en real pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå