g_man123 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har fått ødelagt mobilen min (Samsung E700), men har idiotforsikring hos Elkjøp. Stemmer det at eg får erstatta den med ein ny telefon til dagens verdi på ein ny telefon? Dvs rundt kr 3500. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ikke nødvendigvis. Kommer helt ann på hva skaden er og om det du har forsikret enda finnes i salg (ikke utgått). Først må det være en skade som dekkes (skraper og synsfeil erstattes ikke). Deretter må det være billigere å gi deg en ny telefon istedenfor å reparere, hvis det ikke lønner seg å reparere før du ny hvis det er mulig å få tak i, eller du får en mobil til tilsvarende pris (forsikringsselskapet bestemmer dette, ikke elkjøp). Hvis du blir tilkjent en ny mobil får du nok mest sannsynlig en E700 igjen fordi den er lik den du mistet og den er i salg enda. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har fått ødelagt mobilen min (Samsung E700), men har idiotforsikring hos Elkjøp. Stemmer det at eg får erstatta den med ein ny telefon til dagens verdi på ein ny telefon? Dvs rundt kr 3500. Hei. Du vil først få mobilen vurdert reparert mens du har lånetelefon i mellomtiden. Etter det, så vil den sannsynligvis bli erstatta i en ny telefon, som da blir den samme som du har nå. Så du får en ny samsung E700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå