Choo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei jeg skal lage en header til et multimediafirma. Noen som har ideer til bilder jeg kan bruke for og freshe opp siden litt? ^^ Og gjerne tips til hva jeg kan gjøre med bildet i photoshop 7.0 Beklager om denne er feilpostet^^ mvh André. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har du et utgangspunkt? Eller skal du lage helt fra bunnen av? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 helt fra bunn, trenger bare hjelp til banneret.. Det er et multimedia firma som for det meste lager informasjons databaser (sier de) ^^ Så noen forslag til det? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hva med å surfe litt hos konkurrentene? For øvrig er det tre ord som er minimum i emnefeltet, ikke fem. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Og det skulle bety? er det ikke lov med 5 heller? x.X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå