Mammuten Manfred Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg er ikke så stor fan av CS, og mener at dèt er en masse ting som ikke burde skrives her. Så her er et spørsmål til alle dere cs elskere: Hva i alle dager er det som er så bra med CS?? tenk litt på det. Det kan kanskje være morsom til tider, men det er ca like realistisk som å hoppe fra et fly(uten fallskjerm) og overleve. TAkk Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 hva så, jeg gir da blanke f@en i om det ikke er realistisk.. hvis det hadde vert realistisk hadde vi skutt 5-6 magasiner, truffet EN gang og blitt drept av EI kule eller.no grunnen til at folk spiller det er vel den blandingen av "realisme" og actionjackson preg denne mod'en har. v1.4 messa opp stort men jeg begynner å venne meg på det da :razz: skulle ønske de aldri hadde satt ned farta i cs :sad: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hva er kjekt med TV, Film, ALLE andre spill....???? Ingenting er serlig realistisk.... Film: Blade... --> ikke spor realistisk --> Konge Det er god underholdning, og det er nok Lenke til kommentar
panbanan Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Er ingen fan av cs heller. Cs= camperspill Alt går så sinnsykt tregt i cs. foretrekker action quake... mindre realistiskt, men mye artigere å spille. Grafikken er jo ikke akkurat på topp, men gameplayen er sinnsykt bra. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 AQ2 spiller gjennom snart 2-3 år nå :smile: Mvh kjello2 Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Passer bedre under gamer.no, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg