jh_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har erfart og hørt av mange at internett explorer er mye mindre sikkert enn f.eks. firefox, opera osv... Jeg lurer på hva som gjør disse nettleserene sikrere, hva gjør ie mindre sikkert, og i hvilken grad? Jeg vet at man har pop-up blokkere på de andre nettleserene, men man kan jo også laste ned dette til IE. Men slik jeg har fortstått det så vil det fortsatt ikke være like sikkert som disse andre nettleserene Lenke til kommentar
pri Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Problemet er at IE er den mest utbredte nettleseren, noe som gjør at virus og ormer "skreddersys" for denne nettleseren. Med en annen nettleser er du derfor sikret mot en god del av disse. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 det som vil bli interessant å se etter hvert er jo om andre nettlesere vil bli såpass populære at ormer og annet snusk vil bli skreddersydd for de . Et strort minus er vel at explorer/IE er integrert i windows. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sist jeg sjekket var dette et programvare-spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg