cybirg Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har tenkt å kjøpe en Nokia 6260. Det ser, såvidt meg er bekjent, ut som den er det beste kompromisset mellom funksjonalitet (Symbian) og størrelse. Nå er den ikke så veldig liten, men målene er bare marginalt større enn 6230. Jeg er litt usikker på om jeg burde kjøpe 256 eller 512 mb MMC kort. Har hørt at MMC kort blir tregere dess større de er. Vil det si at et 512 mb kort vil være tregere uansett hvor fullt det er? Hva menes det med tregt, høy latency eller lav overføringshastighet? Er det noen tester der ute som tar for seg treghet i MMC kort? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 MMC har treg overføringsfart jeg har 256 og overfører noen ganger men det går helt greit du kan kjøpe minnekort leser da som gjør det veldig raskt Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Mener du at MMC har treg overføringshastighet når den sitter i telefonen, men at det går raskt når man bruker minnekortleser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå