Gå til innhold

Gratis bruk av Windows?

Anbefalte innlegg

Det er jo rart siden linux er så bra. Men det er ingen som selger det i butikken, hvor finner man programmer til linux? hvordan installerer man dem? hva gjør man når det oppstår feil? Ser dere poengent? Du må vær ganske selvhjulpen + nerd for å dille linux på egenhånd. Greit med linux på skolen hvor folk kun skal skrive en avhandling, surfe nett og lese epost. Men det er ikke så greit å dille med det på egenhånd. Der er jo mac mer suverene, men til og med de er jo en bitteliten fjaseminoritet.

...men linux ble vel aldri lagt for dumme folk som er så dumme og kjører windows...

Flere linuxdistribusjoner kommer med all software du trenger med på installasjonscdene, det er derfor f.ex FC2 er på 4 cder.

Da får du med omtrent alt du trenger både for kontorbruk, hjemmebruk eller serverbruk.

Dessuten har de fleste store distroene systemer som kan laste ned og installere hva som helst av en hel haug programvare, uten at du trenger å gjøre noe mer enn å skrive en enkel liten linje.

Og tilslutt vil jeg legge til at det finnes distroer som gjør det meste av seg selv, på samme måte som windows.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har brukt mac - og kan si så mye om det systemet at jeg håper det går i graven en dag. Totalt udugeligt.

Nå må du gi deg før jeg får latterkrampe. :!:

Kan forstå at du ikke liker Mac hvis maskinene på skolen din kjører OS 8 eller noe sånt, men du har tydeligvis ikke prøvd OS X.

Hvis du er så fornøyd med Windows, hvorfor ønsker du at en annen platform skal gå dukken? Kan ikke jeg være fornøyd med Mac fordi du ikke er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...