RolfB Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er det noen som vet om den hd som koplett no selger nå er noe å satse på? bråker den?? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Hvilken mener du? Har selv 4 WD disker, bestilt en 250GB RAID Edition til. Funker som en drøm. Bråker litt, men pyttpytt. Nå har faktisk RAID Edition versjonen viftestøy på 26dB mens de vanlige diskene er 32dB. Endret 27. september 2004 av lavizh Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg antar det er Ukens Tilbud du sikter til? Har to slike selv og ingen problemer. Ingen problemer med 80 eller 160 GB-versjonene heller, har gått problemfritt i henholdsvis to og ett år allerede. Et tips for fremtiden kan forresten være å spesifisere litt nærmere hva du sikter til. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Synd det var IDE ellers hadde jeg kjøpt den selv Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Synd det var IDE ellers hadde jeg kjøpt den selv ka er da du skal ha då? RAID? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ka er da du skal ha då? RAID? S-ATA (som btw er IDE det også). Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Synd det var IDE ellers hadde jeg kjøpt den selv ka er da du skal ha då? RAID? Hva har RAID med dette å gjøre? Jeg vil ha S-ATA og ikke den sure gamle IDE kabel tilkoblingen! Endret 27. september 2004 av lavizh Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg var litt rask med spørsmålet mitt ,men mener den som er ukens tilbud. Hva er egentlig fordelen med sata? er det bare kablene? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 nårr da kommer te hd så blander eg av og til ting Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg var litt rask med spørsmålet mitt ,men mener den som er ukens tilbud.Hva er egentlig fordelen med sata? er det bare kablene? Det er vel egentlig bare kablene , og teoretisk høyere båndbredde. Den harddisken på ukens tilbud er bra den , bare hør med komplett først om det er av nyeste typen , dvs modellnummeret skal ende med JB istedet for BB. (JB bråker mindre) Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 western bråker alltid... nevn en som ikke gjør det.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 western bråker alltid... nevn en som ikke gjør det.. Nevn en HD som IKKE bråker da. Alt er smak og behag her. Jeg har 4 WD disker og venter på den 5. Jeg føler ikke de bråker så fælt og jeg kjører en Raptor i tillegg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 western bråker alltid... nevn en som ikke gjør det.. vel, de bråker kanskje litt mere enn de andre, men WD er jo de råeste diskene også da! Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Æsj , ikke start denne diskusjonen her! Det ender bare med usaklige innlegg! Flesteparten av innleggene kommer også fra folk som oftest har hatt en disktype og hørt om den andre , eller f.eks jeg hadde en Western Disk for 5år siden og den bråka no så jæ****. Er heller ikke sikker på om WD er på ytelsestronen lenger , hvis folk har noen tester å legge fram så er det kjekt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 men WD er jo de råeste diskene også da! *host* Seagate Cheetah... Men hvis man ikke tar med SCSI er Raptor-diskene nok råest ja. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hva er spesielt med RAID edition av denne disken, bortsett fra mindre støy? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Stillegående disker... : Seagate Barracuda Samsung Silent serien. Hitache lanserer snart en konkurrent til Raptor. Bare at hitachi sin er over dobbelt så stor. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hva er spesielt med RAID edition av denne disken, bortsett fra mindre støy? optimalisert for å være aktiv 24/7, og full garanti ved denne bruken. blandt annet WD har tidligere vært litt kritiske til garanti når man har innrømmet at disken har stått i ei maskin som har kjørt 24/7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå