porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei Er det noen her som har en n00b clan jeg kan joine? Jeg har lenge lett etter en n00b clan, jeg er altså n00b Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei Er det noen her som har en n00b clan jeg kan joine? Jeg har lenge lett etter en n00b clan, jeg er altså n00b ville gått innpå UK2 Beginner Server, der er det kun nybegynnere; kanskje de vet om noen eller har en clan selv. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hei Er det noen her som har en n00b clan jeg kan joine? Jeg har lenge lett etter en n00b clan, jeg er altså n00b ville gått innpå UK2 Beginner Server, der er det kun nybegynnere; kanskje de vet om noen eller har en clan selv. Har sett litt der faktisk, men fant ikke så mye.. FOr jeg ble så fort banna Men jeg kan prøve mere Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei Er det noen her som har en n00b clan jeg kan joine? Jeg har lenge lett etter en n00b clan, jeg er altså n00b ville gått innpå UK2 Beginner Server, der er det kun nybegynnere; kanskje de vet om noen eller har en clan selv. Har sett litt der faktisk, men fant ikke så mye.. FOr jeg ble så fort banna Men jeg kan prøve mere hehe, du må huske å reconnecte når du får 10 kills, eller 7 hurtigkills! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er så mange klaner her på forumet at det er bare å vrake og velge. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Er så mange klaner her på forumet at det er bare å vrake og velge. Joda, men ikke alle er n00b Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 La oss bare starte en ny... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 en ip adresse elle noe hadde vrt fun? ekke så god i cs at gjør noe eg heller.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hei Er det noen her som har en n00b clan jeg kan joine? Jeg har lenge lett etter en n00b clan, jeg er altså n00b #Fight4Nothing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå