Siomir Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har noen x800 eiere grafikk feil i jedi academy? Det har jeg! Lenke til kommentar
*aMo* Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Nope.. Fikk artifacts når jeg kjørte XT PE hastigheter (eneste spillene jeg får artifacts i er Jedi Academy og Jedi Outcast) på kortet, men det løste seg lett ved å skru ned hastigheten litt.. Men ingen feil ellers.. EDIT:Artifacts i form av mange prikker overalt på størrelse med en enkelt pixel. Endret 27. september 2004 av *aMo* Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Nå sier du ikke hvilken driver du bruker, for akkurat dette mener jeg å ha lest om i release notes til ATI's nyeste driver. Denne buggen skal være fikset med denne versjonen. Sjekk på ati.com. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) jeg bruker catalyst 4.9 drivere, jeg får artifacts kun i jedi academy, men ikke i doom, som for eks drar ressurser som f..., jeg fatter ikke hva problemet er for noe. litt rare greier. Har kjørt ati log og sjekket varmen, den ligger på 43/43 load, så varme er ikke årsak til artifacts! jeg får blå bokser over alt på vegger og dører. Endret 27. september 2004 av Sk8on Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Da tar dere bare å sender en mail til ati om problemet med info om ka slags windows dere har, dx versjon, ati drivere, og alt annet ting. Så vil dem kanskje fixe det i nyere drivere. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Not a bad idèa!! Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Har funnet en feil man kan rette på, skru av Detailed Shader i Video Options. Jeg har ingen artifacts lengre.....forskjellen uten Detailed Shader er minimal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå