Tfosheim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skrur av WLAN i 9xx-plattformen Intels WLAN-teknolgi i 9xx-plattformen kommer aldri til å bli skrudd på, etter en laber mottakelse fra OEM-kunder og store bedrifer. Grunnen er at WLAN-markedet er mettet og sikkerhetshensyn hos kundene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Litt synd egentlig . Vil heller ha en WLAN kort fra intel integrert en et kort fra Realtek. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Trist ja, men høyst forståelig. Tenk så rot det lett kunne bli med tanke på hvor få som egentlig kan rett konfigurere et wlan på en sikker måte. (jeg vet at jeg ikke kan, siden jeg har kun kobber erfaring) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 det hadde da ikke vært noe problem om den var skrudd av som standard? Er jo nettverksansvarlig som setter opp PC'ene uansett? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tro om dette var Intel investerer i hjemmeelektronikk ... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå