Tho®¿ Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Eller mente du å kutte forbindelsen i midten der, og heller ha en ledning til 3 disker? JA!... det er nok fint ja... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Whoa, proft gjort Likte den saken med harddisk kjølingen. Stå på ! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. april 2005 Rapporter Del Skrevet 13. april 2005 to forskjellige måter å gjøre det på, ang hdd kabelen. 1. kutt den på midten, som nevnt over, og ha 2 ledninger med 3 disker hver. 2. speilvend ledningen på midten. psu--hdd--hdd--hdd--hdd--hdd--hdd--psu. her burde du helst sørge for at begge koblingene til psu går til samme rail, bare for å være helt sikker. er ikke nødvendig, men hvis den ene railen går kokos så holder det seg til den ene railen. hvilken du bruker er opp til deg. uansett hvilken du velger, derimot, må du nok legge opp tykkere ledning. den der så usannsynlig spinkel ut.. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Oioi, pene saker cc. Way to go Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Flotte saker, mann.. eller monster, om du vil.. kanskje bare kake? Men uansett.. Liker kjøleløsningene dine veldig godt bortsett fra at du muligens kunne vurdert å hatt vannkjøling på begge sider på hd racket.. ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2005 Synes det så ut som et ganske fint kontormøbel jeg! Lenke til kommentar
cc Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Update It's alive! Nei, ikke helt da, men kjører en vanntest nå som ting begynner å komme på plass. Man kan ikke høre pumpa før man legger øret inntil "innpakningen" jeg laget - og det er på full styrke! Wooho! Mission accomplished! Slik ser ting ut nuh! Takk for hjelp og kommentarer! Har laget to ledninger til diskene, med 3 uttak på hver. Skal prøve å få lagt det opp så ryddig som mulig. Kommer vel noen små oppdateringer i løpet av uken, håper jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Nice, nice! Digger forresten treverket! =D Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Dette ser meget bra ut! Er det ikke 22. i dag da? Hint: Topic Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2005 Hehe, det er det visst! Bommert av trådstarter.. BTW: Pen innbygning av pumpa! Lenke til kommentar
cc Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2005 Jeje, ikke så nøye. Jeg jobber nattevakter, så for meg var det hadde jeg nettopp stått opp til den 23. mai Det har ikke lekket en eneste dråpe, så jeg skal sette på litt hardware og sånt nå, teste litt mer. Trenger å lage en del ledninger til brytere og sånt, så må nok regne litt tid til. Frontplata tenkte jeg å outsource til en blikkenslager el.l. så den blir litt ordentlig. Forslag til gravering/logo? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Så sinnssykt kult! Hadde jeg hatt penger og talent, så skulle jeg gjort noe lignende. Jeg ble utrolig inspirert. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Ser bra ut!!! Jeg er så !SPENT! på endelig resultat! Når kommer neste update?? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Absolute PRECIOUSSSSSSSSSSSSSSSSsssssssssssss! (hvis det er slik det skrives... heh... ) Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Deilig Gi oss litt flere bilder da Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 åhh.. kikket på prislisten din i første post nå.. ser ut som du har omtrent samme problem som jeg hadde.. alle tingene har grei pris, men til sammen er det rett og slett horribelt noe som førte til at jeg har lagt opp alt som heter moding og PC mekking, først midlertidig, men nå kanskje permanent. Jeg tør ikke engang prøve å regne sammen hvor mye jeg har brukt på dette i løpet av bare ett og et halvt år. Da tror jeg jeg ville hogd av meg begge tomlene eller noe for straffe meg selv. Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 31. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Man må ikke tenke sånn Impulskjøp er en fin ting å utnytte/misbruke... Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 du skal vel ha plexi foran og oppå? eller er det åpen løsning? Lenke til kommentar
cc Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe, du gadd ikke lese, nei? Ok, skal gi et hint: Gjett hva hengslene du ser foran på det nyeste bildet er til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå