Morten K Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg skal ha meg ny cpu-kjøler og fant denne vifteløse kjøleren hos PS-Data.Noen som har erfaring med den? Den er sikkert ikke så bra til overklokking,men det spiller ingen rolle for meg. Det jeg er ute etter er minst mulig støy. Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har ikke sett den før, den ser jo veldig interessant ut. Men kan tenke meg at god kjøling av kabinettet er helt nødvendig, ellers tror jeg det vil bli "uutholdelig varmt" for andre komponenter (skjermkort/minne osv). Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har heller ikke testet den, men det er det andre som har: google " Thermaltake fanless cpu test" Et eksempelt: - Teschke Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har heller ikke testet den, men det er det andre som har: google " Thermaltake fanless cpu test" Et eksempelt: - Teschke Takk for linken.Så jo slett ikke værst ut den testen.Tror jeg skal prøve en sånn kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå