Stretch2 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har et abit ic7 hovedkort, jeg kjører xp, proff.. Har installert direktx9c.. Og realtech AC97 lyd driver.. Nå i dt siste så har lyden begynt å kutte, er borte i noen sekunder og så kommer den igjen, ble verre og verre.. og jeg fant ikke problemet.. Så jeg formatterte disken og satt hele greia opp på nytt.. Samme problem, men litt verre.. Av og til forsvinner lyden helt, da må jeg reboote og da er den på plass igjen.. Har kjørt directx diagnose og testa systemet, men det kommer ikke feilmld til tross for at det ikke kommer lyd og jeg trykker på knappen for at jeg ikke hørte noe.. Har oppdatert driveren på abits webside, men det ble ikke bedre.. Hva i all verden kan dette være for en feil? Skikkelig irriterende, fordi at jeg kan ikke se film, spille spill eller høre på musikk.. Det er et problem som berører alt som har med lyd og gjøre.. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ettersom du har de nyeste driverene til hovedkort (dvs. integrert lyd også) så kan det høres ut som hk-feil. Du kunne jo prøvd et pci -lydkort, og om det funket så er jo det et alternativ.. Koster ikke rare summen Lenke til kommentar
Stretch2 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hmmmm! hadde jeg ikke tenkt på, smart jo.. Man blir så fortvila når man møter på sånne problem, da ser man ikke løsninger for feilsøking og prøving.. Skal sette opp maskinen med pci lydkort.. Rapport følger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå