rbuljo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 er det mulig og få plasystation 2 til og bråke litt mindre? lager jo mere lyd enn støvsugeren jo... bytte vifte, termostatstyring el? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Heisann! Med en gang jeg leste emnet på denne posten, husket jeg brått hvordan det var når jeg selv sto i den situasjonen at PS2-en min omtrent ikke kunne høres. Jeg har derfor lagd en liten forklaring til hvordan det hele kan løses. Først vil du fjerne den vanlige standardvifta, ettersom lyden er forferdelig lav. Du vil heller ha noe slikt som dette , noe som samtidig vil gi deg god avkjøling i resten av rommet. For å suge ut alle avgasser viftesystemet produserer, kan du installere noe i retning av dette, slik at du slipper å bli kullos-forgiftet etter at lyden er på topp. Vi vil jo trossalt få nyte hele systemet så lenge som mulig. Etter at installasjonen av systemet var ferdig, kom fatters over og tok en liten titt. Jeg tar nok ikke feil om jeg påstår at han ble litt imponert over vifteporten bak på PS2-en min! .. Jeg har ellers hørt rykter om en person som stakk en kulepenn inn i vifta slik at den skulle holde kjeft, noe jeg absolutt kan påstå at jeg ikke anbefaler. Du kan sikkert prøve å bytte den ut, men DVD-ROM-en lager også ganske mye støy. Jeg tror nok den nye PS2-en er det beste alternativet, men du kan jo prøve deg med litt modding.. og et bedre emnefelt, neste gang. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) oversatt til engelsk: I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow's not looking good either :!: Endret 27. september 2004 av spn2000 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Da vil jeg kjøpe støvsugeren din, for den kan ikke bråke mye... Putt ps2'en din inn i ett skap/tv-bord, billigere og enklere blir det ikke... Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ehhh.... Ja. Bytta til en papst-vifte i min. Funket meget bra. PS2`en min er nå helt støyfri. Og DVD`en bråker ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 skjønner liksom ikke problemet deres det gjør vel ikke noe at det bråker litt når dere spiller det er jo alltid litt lyd på et spill Hvis det bråker hvorfor ikke sette PS2 en litt bort legge en dyne over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå