Domar Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er ute etter et headsett med mic. Dette skal brukes til gaming teamtalk, men det er også fint om det går ann å høre på litt musikk med det. Jeg sier ikke noe om pris, men er ute etter noe som ikke er så alt for dyrt. Det er viktig at de er komforttable, og at de lekker lyd har ingen ting å si så lenge det ikke slår inn på micen. De må være litt robuste å slitesterke, skal jo tross alt tåle gaming, og jeg kan bli en smule hissig. Hvis noen kunne gi meg en annbefaling så hadde det vært supert. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Personlig har jeg et par Sennheiser PC150 som jeg plukket opp for 30$ i USA.... Meget bra kjøp Koster vel 800kr eller noe her? Det er fortsatt et bra kjøp! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Medusa 5.1 surround headset http://www.play.com/play247.asp?page=title...EC&title=172076 Det beste surround headsettet du får fatt i (ved mindre du vil opp i en profesjonell prisklasse). Mikrofonen sitter på headsettet, og er meget klar og god. jeg har faktisk ikke hørt stort bedre selv fra "dyre" standalone mikrofoner, så det er helt genialt til teamspeak/ventrillo osv. At headsettet er 5.1 er jo selvfølgleig også genialt for spill. Det går fint an å høre på musikk med dem, men det er vel neppe det helt optimale. Du får veldig fine detaljer i lyden, men jeg synes kanskje at lyden kan være litt "klinisk ren" til å bruke primært til musikk. Dette kommer vel sansynligvis bare av at headsettet er lagt som det ultimate til spill-bruk, men det fungerer som sagt også helt greit til musikk om du ikke er ultra-kresen. Har disse selv, og jeg er utrolig fornøyd med dem. -Stigma PS: Det spørs om du kan kjøpe fra play.com. Jeg mener det ikek går, men andre på forumet sverger at de fikk play.com til å sende"gizmos" til norge. Anyway skal det finnes folk i norge som selger disse også, og du leter litt, men play.com slår absolutt alle i pris, og med en vid margin. Endret 27. september 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kom over denne. Har ingen aning hvor gode de er da. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kom over denne. Har ingen aning hvor gode de er da. Sikkert fint kabinett....menneh... Nuvel. Det eneste headsettet, i en fornuftig prisklasse, som jeg synes holder mål er Beyerdynamic DT234. Det koster jo litt, men det er verdt det fordi lyden er suveren og det tåler MYE juling. Sistnevnte er antakeligvis litt viktig for deg, virker det som. Lenke til kommentar
Domar Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Etter at jeg hadde letet litt etter webshoper i Norge som selger Medusa 5.1 surround headset. Klarte å finne en, men der stod det at denne modellen er utgått. Så da ga jeg opp med det. Det hele endte med at jeg kjøpte Sennheiser PC 150. Kosta 700 og er fornød med det kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå