Gå til innhold

Post dine XP sp2 bugs/feil.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
treg nedlastning hastighet

MYE mindre fps i spill

Dette gjelder bare enkelte få tilfeller. Oppdatering av systemdrivere osv. er nok. Med meg går maskinene raskere.

Maybe.- men jeg kommer aldri til å finne det ut.. skal ALDRI ha SP2 på pcen mer uansett ;) SP1 :love:

Det er din pc... :roll: Og leste du egentlig hva jeg skrev?

Lenke til kommentar
treg nedlastning hastighet

MYE mindre fps i spill

Dette gjelder bare enkelte få tilfeller. Oppdatering av systemdrivere osv. er nok. Med meg går maskinene raskere.

Maybe.- men jeg kommer aldri til å finne det ut.. skal ALDRI ha SP2 på pcen mer uansett ;) SP1 :love:

Det er din pc... :roll: Og leste du egentlig hva jeg skrev?

ja. fikk med meg at du mente at det skjedde på få pc'er osv.. men det var derfor jeg postet.. for jeg er en av de :p hvis det var det du mente-- ;)

Lenke til kommentar

Verden går fremover , det må man bare innse , samme med hw og sw .

Bli værende på SP1 ikke få noen nye oppdateringer = :thumbdown:

Til de som har problemer : Lag en slipstreamed SP2 cd og gjør en fresh install.

Legg inn deres individuelle programmer og slikt etterpå , SP2 vil da gi beskjed om

programmet/utilityen er kompatibel eller ikke og om den/de vil trenge en oppdatert versjon.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Har litt for dårlig tid til å være innpå her desverre. Men ikke ett eneste innlegg har overbevist meg om at jeg bør selge enda en bit av sjela til Microsoft og laste ned SP2.

Har kjøpt og betalt Popup Cob, og Zonealarm Pro. Begge funke bedre enn den dritten Microsoft prøver å prakke på oss.

Faen er dokker dum eller!!!

Lenke til kommentar

Håper det ikke tar så alt for lang tid før de legger ut nødvendige patcher til SP2.

Om én måned så er det sikkert kommet 1000 nødvendige sikkerhetsoppdateringer og kompatibilitetsoppdateringer på Windows Update. :no:

Edit: Og de lager fremdeles oppdateringer/fikser til SP1.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Har litt for dårlig tid til å være innpå her desverre. Men ikke ett eneste innlegg har overbevist meg om at jeg bør selge enda en bit av sjela til Microsoft og laste ned SP2.

Har kjøpt og betalt Popup Cob, og Zonealarm Pro. Begge funke bedre enn den dritten Microsoft prøver å prakke på oss.

du skal og ha kjøpt xp, så kvifor ikkje laste ned gratis oppdateringar til det. :roll:

har ikkje hatt eit einaste problem med sp2 eg. dvs. eg savner at det står professional når operativsystemet lastes.

Lenke til kommentar

Hadde mye probleme me sp2 når jeg oppdaterte første gang. Da hadde jeg mye innlagt på pc før uppdate'n...

Jeg prøvde og innstalere Sp2 på nytt rett etter jeg hadde formatert pc. Da fikk jeg ikke noen problemer. Bortsett fra noe Flash problemer med internett eksplorer. (gjør ikke så mye for at jeg bruker opera)

Nå forandrer jeg mening, bare innstaler sp2! men bare etter ny formatering...

Ps; Produktet må alikavell forbedres!

:hmm:

Lenke til kommentar

ooh! Sterke ord fra hobby-konspirasjonsteoretikeren. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt til å kjøpe ny PC til bursdagen min (se signatur). Jeg har allerde en harddisk og jeg har tenkt til å formatere den og reinstallere XP før jeg setter harddisken før jeg setter det inn i den ny PCen.

Etter det skal jeg installere SP2, tror dere jeg vil få sånne problemer da?

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt til å kjøpe ny PC til bursdagen min (se signatur). Jeg har allerde en harddisk og jeg har tenkt til å formatere den og reinstallere XP før jeg setter harddisken før jeg setter det inn i den ny PCen.

Veldig lite sansynlig tror jeg, men muligheten er der. Tror det er lurest å installere SP2 før du installerer noe som helst etter du har installert windows.

Lenke til kommentar

Veldig lite sansynlig tror jeg, men muligheten er der. Tror det er lurest å installere SP2 før du installerer noe som helst etter du har installert windows.

Det var det jeg tenkte på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...