Mørbradbiff Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei, skriv inn deres feiler med XP sp2! Så kan vi lage en samling av alle feilene! Skriv hva slags bugs/ feil du har oppdaget! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 IE klikker stadig vekk Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har f.eks funnet disse: - "Internett Explorer oppdaget et problem med tillegg, og må lukkes" (filen winsrvs 1.dll) - Jeg kan ikke bruke modem eller forandre/s innstillinger (Feil 711 RAS-behandling kan ikke starte. Tilleggsinformasjon finnes i hendelsesloggen) - kan ikke hente bilder fra mitt casio digitalkamera. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Finnes allerede lignende tråder. Søk neste gang. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=281677 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=300902 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har ikke funnet en eneste en jeg Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tja, først ødelda den lydkortdriverene, det ble kjapt fikset. Når jeg skulle prøve windows update igjen, hadde den ødelagt den også. Jeg slettet SP2, men Windows update funker fortsatt ikke. jaja, ingen flere service packs på meg tydeligvis, men det får være det samme. Kansje om de kommer med en service pack som fikser flere bugs en den lager Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Får ikke lydkortet til å fungere. DET ER KJIPT Soundblaster live value... Noen tips? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Får ikke lydkortet til å fungere. DET ER KJIPT Soundblaster live value... Noen tips? SP2 makket til mitt soundblaster live value også , men jeg fikk ordnet det etter å ha makket med å slette driveren og installere Creative drivere på nytt. Jeg måtte slette SP2 igjen, for den ødela Windows Update (o store ironi..) Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 hos meg fikk den skjermen til og vise artifacts under spilling, jeg droppa under multiplayer. lyden ble fucka. thats about it. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 treg nedlastning hastighet MYE mindre fps i spill Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Får ikke lydkortet til å fungere. DET ER KJIPT Soundblaster live value... Noen tips? SP2 makket til mitt soundblaster live value også , men jeg fikk ordnet det etter å ha makket med å slette driveren og installere Creative drivere på nytt. Jeg måtte slette SP2 igjen, for den ødela Windows Update (o store ironi..) Jeg har flyttet filer og formatert hele hardisken, og lagt inn WinXp pro med Sp2 på nytt, men det funker forsatt ikke. Problemet er å få byttet mellom kortet og høytalerne som sitter på Usb. Jeg prøver med Liveware 3.0, men tror ikke de er støtte lenger. "Er win2k drivere, men de funket før". Edit: Jeg er dum....Jeg er dum. Fikset mitt "lille" problem. Jeg har alltid brukt playcenter launcher til å bytte mellom kortene. Stryrt med dette i 5-6 timer til sammen nå tror jeg. Men pluttselig snubler jeg over Kontrollpanelet og default playback...Hmm tenkte jeg. Trykte på rulleknappen og så kun annlegget, men det stemmer jo, har jo uinstalert driverene.. inst og reboot, og der var kortet jeg, bytter mellom dem og vips lyden kommer et annet sted jo. JIPPI.... Endret 8. oktober 2004 av Sprayer Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Forstår ikke vitsen med SP2 Har jo alt det der fra før (brannmur popup stopper) osv. Endret 8. oktober 2004 av oddivato Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Forstår ikke vitsen med SP2 Har jo alt det der fra før (brannmur popup stopper) osv. Da anbefaler jeg at du leser om hva SP2 er... Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har lest det meste om SP2. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har lest det meste om SP2. Neppe Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 et eller annet program har gjort en feil og må avsluttes - irriterende Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har lest det meste om SP2. Neppe Vel, hva er viten med SP2? Tradisjonelt skal servicepack fikse problemer og gjerne øke sikkerheten. Så langt har SP2 skapt store problemer, og selv om sikkerheten nok er forbedret er det langt fra godt nok. Det er fremdeles mange gode grunner til å deaktivere brannmuren og installere en annen software-brannmur. Folk kan i verste fall bli lurt til å tro at de kan avinstallere sine software brannmurer fordi XP jo har "forbedret" sin brannmur. Dette er blir nok også ofte tilfellet fordi mange av de eksisterende 3. parts brannmurene skaper krøll sammen med SP2. Brannmuren i XP SP2 har jo ikke kommet noe særlig godt ut i tester siden den fremdeles ikke filtrerer utgående data. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 etter å ha lest denne posten så blir det å ikke installere sp2 på meg likavell :S Lenke til kommentar
zyp Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Såvidt jeg kan huske har det alltid vært problemer med en servicepack rett etter lansering, så roer det seg og det blir en selvfølge at den skal være installert. Med sp1 var det vel bl.a ytelsestap om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Har lest det meste om SP2. Neppe Vel, hva er viten med SP2? Tradisjonelt skal servicepack fikse problemer og gjerne øke sikkerheten. Så langt har SP2 skapt store problemer, og selv om sikkerheten nok er forbedret er det langt fra godt nok. Det er fremdeles mange gode grunner til å deaktivere brannmuren og installere en annen software-brannmur. Folk kan i verste fall bli lurt til å tro at de kan avinstallere sine software brannmurer fordi XP jo har "forbedret" sin brannmur. Dette er blir nok også ofte tilfellet fordi mange av de eksisterende 3. parts brannmurene skaper krøll sammen med SP2. Brannmuren i XP SP2 har jo ikke kommet noe særlig godt ut i tester siden den fremdeles ikke filtrerer utgående data. SP2 inneholder alle sikkerhetsfikser for Windows XP fram til dags dato. Den har økt sikkerhet og senker sjansen for at maskinen blir infisert av ormer, virus og spyware. Forbedret brannmur, eget sikkerhetssenter som lar deg holder oversikt over sikkerhetsbrister på maskinen din. At det ikke er nok til å overbevise deg så er du litt arogant og paranoid. treg nedlastning hastighetMYE mindre fps i spill Dette gjelder bare enkelte få tilfeller. Oppdatering av systemdrivere osv. er nok. Med meg går maskinene raskere. et eller annet program har gjort en feil og må avsluttes - irriterende Dette kan skje av flere grunner enn en oppdatering. Pågrunn av SP2 sin nye sikkerhetsoppdatering så vil en rekke programmer ikke fungere. Dette er fordi programmet involverer en sikkerhetsrisiko. Dette fikses med en liten oppdatering fra programvare leverandøren. Forstår ikke vitsen med SP2 Har jo alt det der fra før (brannmur popup stopper) osv. Da deaktiverer du brannmuren. Internet Explorer har ikke innebygd pop-up blokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå