Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

endelig er binindingstiden over,hva bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er relevant , men har selv catch og kunne tidligere kun få bluecom via telenor sentralen. Etter at catch kjøpte bluecom gikk det noen uker og nå leverer bluecom sine "krem" linjer her. Virker som bluecom enten har bygget ut eller de bruker catch's sentraler. Andre som har oplevd det samme?

Lenke til kommentar
Bluecom bruker nå Catch sine sentraler.

Ok det betyr da at latency og stabilitet ikke akkurat blir noe verre hos bluecom :)

Er vel noe av det jeg satt og undret over.

Viss Catch har kjøpt opp Bluecom, så skulle jeg vel egentlig kunne kjøpe via Catch og ikke Bluecom. Selv om det sansynligvis ikke vil ha noen praktisk forskjell når det er samme firma. Spørsmålet er vel heller om de har klart å samordne alle de forskjellige nodene/tilkoblingspunktene i de to selskapene.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt riktig :hmm:

De bygger ut egne sentraler.

Joda de har gjort det også til kontantene tok slutt, så de trengte mere cash og Catch tok dem inn i varmen med å spytte inn kapital i tillegg til å gi Bluecom tilgang til egne sentraler. Som Bluecom beskrev det, "det var en vinn vinn situasjon for oss".

Lenke til kommentar

Det er vel ikke helt riktig :hmm:

De bygger ut egne sentraler.

Joda de har gjort det også til kontantene tok slutt, så de trengte mere cash og Catch tok dem inn i varmen med å spytte inn kapital i tillegg til å gi Bluecom tilgang til egne sentraler. Som Bluecom beskrev det, "det var en vinn vinn situasjon for oss".

Okay, takk for infoen :)

Lenke til kommentar
hei igjen alle sammen og takker for alle svar! det ble bkk adsl, var billigst håper alt går bra :D

hei igjen, desverre så fikk jeg denne mailen idag :(

Informasjon:

Ved gjennomgang av deres bestilling viste det seg at vi dessverre ikke kan levere ADSL til din adresse. Det foreligger beklageligvis ingen umiddelbare planer om å bygge ut sentralen du hører til. Se bort fra tidligere epost angående operatørbytte.

Med vennlig hilsen

BKK Bredbånd

så hva syntes dere? catch? eller har noen noen andre alternativer?

Lenke til kommentar

Hvor har du infoen fra at BC ikke hadde penger igjen?

BC var jo selv på jakt etter selskaper og kjøpe opp i markedet når Catch la inn sitt bud på BC og eierne aksepterte.

Lenke til kommentar

Hvor har du infoen fra at BC ikke hadde penger igjen?

BC var jo selv på jakt etter selskaper og kjøpe opp i markedet når Catch la inn sitt bud på BC og eierne aksepterte.

Kansje fordi jeg har pratet med noen fra ..... og som jeg hmm boksatvelig talt ble bedt om å holde kjeft.

Lenke til kommentar

Yepp, tror du at det finnes en eneste ISP i norge hvor det ikke finnes en eneste kunde med noen som helst problemer?

Hvilke ISP-er av noen størrelse finner du ikke klager på her i dette forumet?

Totalt latterlig og trekke frem slike tråder uansett ISP i og med de ikke sier noe som helst om noe utover den enkelte kunden og hans linje.

Det finnes ikke to like xDSL-linjer i norge.

Lenke til kommentar
Har selv stusset på å bytte. Har inntrykk av at NGT er bra, men her blir Catch skrytt opp i skyene. Kunne godt tenkt meg at flere kom med tilbakemeldinger om sin ISP.

Nå har jeg en lokal leverandør som sliter med å levere hastigheten, samt at prisen ikke er noe som kunne vært bedre

Hvis prisen er så knall er det vel ikke noe vits å bytte ;P

Men uansett, naboen har billigste fra Tiscali, og det fungerer helt supert til spilling. Han bor jo noen få hundre meter fra sentralen, kan hende det har noe med saken å gjøre, men pingen er uansett helt knall :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...