Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

endelig er binindingstiden over,hva bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

ja endelig er bindingstiden over på adsl abb. hos tele2, det jeg lurer på er det om jeg skal bytte levrandør? jeg betaler 449 for 1024/256 og lurte på om det var noen andre alternativer i prisklassen? må være rimelig etbgebyr.

det enseste som jeg har funnet til nå er bkk kuling 2048/640 til 430uten binding med med et etableringsgebyr på 995 eller så kan jo jeg ta binding 2år men det koster da 50kr i mnd.. så noen andre som har noen alternativ? bør følge med modem..

edit: jeg har telioadapter så telenor er vel utelukket? :dontgetit:

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke BKK det fibertinget de har i bergen ??

trodde de hadde slutta å ta imot nye kunder jeg (har lest om de kanskje skulle starte igjen...)

Men allikevel, sjekk litt først hos telenor, tele2, bluecom NGT osv...jeg har nemlig funnet ut at hvis JEG skulle skifte fra telenor til en annen, så ville det ikke lønne seg hvis jeg fortsatt vil ha minst 1mbit.

Det tilbudet jeg fikk var tydeligvis veldig bra, 349,- elns for 1mbit er ikke dårlig :thumbup: .

Lenke til kommentar

Har selv stusset på å bytte. Har inntrykk av at NGT er bra, men her blir Catch skrytt opp i skyene. Kunne godt tenkt meg at flere kom med tilbakemeldinger om sin ISP.

Nå har jeg en lokal leverandør som sliter med å levere hastigheten, samt at prisen ikke er noe som kunne vært bedre

Lenke til kommentar

Jeg bor i Bergen og har NGT Charlie (1700/512). Linja fungerer meget bra til surfing og nedlastning, men:

Jeg har også Telio, og det fungerer veldig dårlig, selvom linja ikke blir brukt til noe annet. Kan hende jeg har vært veldig uheldig med linja mi, men dette gjør rett og slett at jeg ikke får brukt Telio i det hele tatt.

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...