awesnes Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hei Har nettopp fått ADSL fra telenor. Kjøpte gjennom spaceworld, som hadde en pakke med Trådløs ruter D-link 614. Har to laptoper som skal på nettet. Fant en veiviser på nettet om hvordan man skulle gå frem for å få koblet det opp. Siden jeg har Telenor skulle jeg velge PPPoP. Jeg skriver inn username og passord og tar på Apply. Og da skulle jeg visstnok komme på nett. Men det gjør jeg ikke. Når jeg kommer tilbake til samme skjermbilde, så er fortsatt user namet der, men passordet er mye lengre enn det jeg tastet inn (Mange runde svarte prikker)(Virker som at passordet ikke blir lagret) Og ingen av datamaskinene er på nett. (finner det trådløse nettet jeg har satt opp, men kommer ikke på internett) Men hvis jeg velger dynamic IPadress, kommer jeg iallefall på nett med en datamaskin. Har noen noe forslag på hva det kan være?? Mvh Anders Lenke til kommentar
notorled Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvilket modem er det snakk om? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hei jeg har Thomson SpeedTouch 510i som fulgte med fra Telenor Mvh anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå