Kristian-- Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg sitter her å prøver forbrilsk å få klokka systemet mitt! Når jeg setter FSB til over 171 (mp 12.5), så får jeg feilmelding og må reboote Jeg har prøvd det meste som er å prøve, jeg har prøvd vcore alt i fra default, til nesten 2 volt. Kjøling er ikke noe problem, har aldri over 45 grader load! Systemet mitt er som følger: AOpen AK79D 400VN AMD XP 2600+ ATI radeon 9200 WD 120 gb 512mb ddr (pc 2700) Hva er grunnen til at jeg ikke får klokket noe? Kommer ikke over 2.2 ghz engang! Kan det være minnet som holder meg såpass mye tilbake, eller er det PSU`en min? Har en codegen på 350W. Vet dette ikke er verdens beste PSU akkurat, men den skulle da holde med et stykke? Takker for svar! Lenke til kommentar
sjurea Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Tror minnet ditt er for tregt, det kan bare kjøre på 166 mhz, så å klokke mot 200 mhzville være optimistisk. Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Tenkte på det der... Må vel på handletur da... Noen forslag til brukbart minne (pc 3200) som ikke er så alt for dyrt? Lenke til kommentar
sjurea Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg kjører Twinmos, stabilt, greit og billig. Dersom du vil klokke hardt, er vel OCZ å anbefale. Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Ja, billig er dem! Skal ikke ha noe nasa pc, så jeg tror jeg går for twinmos da.. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Om det er noen som har noe mer å si om saken, så er jeg taknemmlig for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå