Gå til innhold

Får verken sendt MMS eller koblet til WAP.. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg ny mobil, en Siemens C65, men verken MMS eller GPRS/WAP fungerer...

 

Jeg prøvde å laste ned innstillinger fra Telenor mobil, og de fikk jeg lagret helt greit. Men når jeg prøver å sende MMS får jeg en feilmelding som sier "Nettverksfeil!" Har jeg gjort noe galt når jeg lagret innstillingene da? Eller er det noe galt med nettverket til Telenor? Når jeg prøver å koble til WAP får jeg en feilmelding som sier "Ikke tilgang til GPRS"

 

Hva skal jeg gjøre når jeg mottar innstillinger fra Telenor? Skal jeg overskrive noe, eller lagre de side om side med de innstillingene som allerede var der? WAP/GPRS fungerte fint helt fram til jeg lastet ned nye innstillinger til både MMS og WAP/GPRS... (Å sende MMS fungerte ikke da, og fungerer ikke nå heller da)

 

Slik er alternativene mine når jeg skal lagre innstillingene:

 

Tilkoblingsprofil:

01-Telenor WAP

02-TnM/STD/MMS

03-WAP GPRS

04-MMS GPRS

05-TOM

 

Nummer 3 og 4 er de innstillingene jeg fikk fra Telenor. Burde jeg ha overskrevet nummer 1 og 2 istedet for å lagre innstillingene som nummer 3 og 4?

 

Det er også noe annet som jeg kan velge, noe som heter Applikasjoner... Slik ser disse alternativene ut:

 

Applikasjoner:

01-MMS

02-TOM

 

Hvorfor fungerer det ikke å sende MMS og koble til WAP? Noen som vet? Evt. hva jeg har gjort galt nårr jeg lagret de mottatte innstillingene?

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette.... :ermm:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...