Pug Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg ny mobil, en Siemens C65, men verken MMS eller GPRS/WAP fungerer... Jeg prøvde å laste ned innstillinger fra Telenor mobil, og de fikk jeg lagret helt greit. Men når jeg prøver å sende MMS får jeg en feilmelding som sier "Nettverksfeil!" Har jeg gjort noe galt når jeg lagret innstillingene da? Eller er det noe galt med nettverket til Telenor? Når jeg prøver å koble til WAP får jeg en feilmelding som sier "Ikke tilgang til GPRS" Hva skal jeg gjøre når jeg mottar innstillinger fra Telenor? Skal jeg overskrive noe, eller lagre de side om side med de innstillingene som allerede var der? WAP/GPRS fungerte fint helt fram til jeg lastet ned nye innstillinger til både MMS og WAP/GPRS... (Å sende MMS fungerte ikke da, og fungerer ikke nå heller da) Slik er alternativene mine når jeg skal lagre innstillingene: Tilkoblingsprofil: 01-Telenor WAP 02-TnM/STD/MMS 03-WAP GPRS 04-MMS GPRS 05-TOM Nummer 3 og 4 er de innstillingene jeg fikk fra Telenor. Burde jeg ha overskrevet nummer 1 og 2 istedet for å lagre innstillingene som nummer 3 og 4? Det er også noe annet som jeg kan velge, noe som heter Applikasjoner... Slik ser disse alternativene ut: Applikasjoner: 01-MMS 02-TOM Hvorfor fungerer det ikke å sende MMS og koble til WAP? Noen som vet? Evt. hva jeg har gjort galt nårr jeg lagret de mottatte innstillingene? Håper noen kan hjelpe meg med dette.... Endret 26. september 2004 av Pug Lenke til kommentar
highlander Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det ser egentlig ut som du har gjort alt riktig. Prøv å kontakte Telenor kundeservice Kontakt vår kundeservice Åpent alle dager 24 timer Telefon 09000 Fra utlandet +47 915 09 000 E-post [email protected] Faksnummer 35 53 29 66 Kilde: Telenor. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Det ser egentlig ut som du har gjort alt riktig. Prøv å kontakte Telenor kundeservice Kontakt vår kundeservice Åpent alle dager 24 timer Telefon 09000 Fra utlandet +47 915 09 000 E-post [email protected] Faksnummer 35 53 29 66 Kilde: Telenor. Ok, sendte mail nå! Får håpe de finner ut av det Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har hørt om flere som har hatt det samme problemet, og svaret de har fått fra kundeservice er å skru av og på telefonen etter at du har lastet ned innstillingene. Dette for at de nye innstillingene skal gjelde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå