Gå til innhold

Hva mener dere om The Sopranos?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har liksom aldri helt kommet inn i serien, men det jeg har sett har vært meget bra. En av kompisene mine priser serien opp i skyene, er det virkelig verdt å anskaffe/ kjøpe?

 

Gjerne begrunn hvorfor ;)

Sett gudfaren eller lest bøkene? Det er samme stil, kanskje ikke helt Gudfaren, men svært godt og autentisk lagd.

Har selv ikke sett mer enn noen episoder og liker serien svært godt. Så vel noe av sesong 3/4. (Blant annet episoden hvor Tony dreper Ralph.) Genial serie i min mening. Må virkelig få med meg mer av denne sesongen. Synd at DVD versjonene av serien alltid koster 800,- ++ :roll:

Lenke til kommentar

Ja helsiken sopranos er den serien eg har kost meg mest med. En kompis var ikke så begeistret men så så han bare en episode.....vel man kan ikke komme seg inn i historien med bare å se en episode man må liksom se den fra begynnelsen. Alt er bare rått med serien og spesielt dialogen i serien. De sier så mye bra og tar seg tid til det.

Lenke til kommentar

Mange sier at du kan plukke ut hvilken som helst av episodene til Sopranos, og bli hekta på serien, jeg er helt enig der, og det sier kanskje noe om kvaliteten til serien. BESTE TV SERIE NOENSINNE.

 

Grunnen er at den greier helt perfekt å blande det vi kjenner fra filmer som Gudfaren, Goodfellas og Scarface, med en helt ordinær familie (nesten da), og jeg syntes selv Sopranos er på sitt beste når ting utspiller seg i hjemmet.

 

Selv om sesong 5 til nå har manglet det lille ekstra, så har de igjen greid å skaffe nye karakterer inn i serien, uten at men lurer på hvorfor man ikke har møtt disse før, DET er det ikke mange serier som greier.

 

Har selv sesong 1-4 på DVD på sone 1, god boksene, og har sett sesong 1 og 2 hvertfall 4 ganger, og de andre 2-3 ganger, og mange fler skal det bli.

Lenke til kommentar
Mange sier at du kan plukke ut hvilken som helst av episodene til Sopranos, og bli hekta på serien, jeg er helt enig der, og det sier kanskje noe om kvaliteten til serien. BESTE TV SERIE NOENSINNE.

 

Grunnen er at den greier helt perfekt å blande det vi kjenner fra filmer som Gudfaren, Goodfellas og Scarface, med en helt ordinær familie (nesten da), og jeg syntes selv Sopranos er på sitt beste når ting utspiller seg i hjemmet.

 

Selv om sesong 5 til nå har manglet det lille ekstra, så har de igjen greid å skaffe nye karakterer inn i serien, uten at men lurer på hvorfor man ikke har møtt disse før, DET er det ikke mange serier som greier.

 

Har selv sesong 1-4 på DVD på sone 1, god boksene, og har sett sesong 1 og 2 hvertfall 4 ganger, og de andre 2-3 ganger, og mange fler skal det bli.

Er enig der,men det sopranos også klarer er å få en dyp og kullsvart humor blandet inn,bare det surrealistiske med at den tøffeste mafiabossen trenger psykolog hjelp fordi noen ender forsvant fra svømmebassenget hans.

 

Joda Sopranos er desidert noe av det aller aller beste noensinne produsert for TV og film.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...