dudsi Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Quote: Den 2002-06-27 02:26, Kjetil Lura skrev:dudsiFunker fint på mitt system som er nettopp 1024.Kjetil Aha....hvor var den linken :smile: ...starting download Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Nice driver takker og bukker Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Er det noe ala den SB Live -> Audigy hacken eller ? Jeg gjorde SB Liven min til Audigy 2 i går uten problemer. Har EAX HA Advanced og full pakke. Gir meeeeget bra lyd i raven shield !! Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Er det noe ala den SB Live -> Audigy hacken eller ? Jeg gjorde SB Liven min til Audigy 2 i går uten problemer. Har EAX HA Advanced og full pakke. Gir meeeeget bra lyd i raven shield !! Øy! jeg har et SB Live 5.1 (ikke digital), vil driverne gjøre kortet til et Audigy-kort?? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Er det noe ala den SB Live -> Audigy hacken eller ? Jeg gjorde SB Liven min til Audigy 2 i går uten problemer. Har EAX HA Advanced og full pakke. Gir meeeeget bra lyd i raven shield !! Øy! jeg har et SB Live 5.1 (ikke digital), vil driverne gjøre kortet til et Audigy-kort?? Du må laste ned en relativt stor pakke og sånt for å få det til å funke .. 178 meg eller noe. Jeg skal finne fram guiden til deg her ... http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...b=5&o=0&fpart=1 Tror jeg bomma litt .. .. " Q: What new features can I get out of my old SoundBlaster Live!? NO24-bit high-resolution record & playback (hardware limitation) NOEAX ADVANCED HD " Men lydkvaliteten er iallefall bedre .. det er helt sikkert. Merker det spesielt i spill .. spesielt spill som bruker epic sin nyeste spill motor (Unreal 2) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Denne drivern er bedre en audegy 2 drivern til mitt audegy kort ihvertfall denne drivern er bare best :] Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sinnsykt å ha lydkort drivere på over 300 MB! :o Må de skjerpe seg dessen programmerene.Må jo kunne få de ned på respektabelt nivå. Altfor mye dill og dall,"kjekt å ha",som ikke er kjekt å ha, som følger med nå. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Veldig bra drivere også da ;D (blir så lei av å lete gjennom 50 forum sider for å finne vær gang^^) Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Veldig bra drivere også da ;D (blir så lei av å lete gjennom 50 forum sider for å finne vær gang^^) Hvorfor roter du frem 1 år gammel post? har du fritidsproblemer? dette er gamle drivere! http://no.europe.creative.com/support/foru....asp?thre=21923 gå heller hit - http://no.europe.creative.com/support/ lure folk til å laste ned 377 mb Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 ****** ass, jeg ble lurt..... jeje, tok bare noen minutter anyways.. men shivac, det der var interresant! Kan du få fikset linken? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Viste ikke at creative hadde fulle drivere jeg sorry.. trodde de bare hadde updates til den orginale driver cdn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå