Ronnie Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Da forsøker jeg meg igjen med posten angående nye drivere. Håper at dette er nyheter som dette nettverket er intressert i. Jeg har lest på en del forumer rundt om kring på nettet at Compaq har lansert en stor ny fil med nye drivere til Audigy og SB Live kortene, fila er på 377 Mb og kan finnes på denne adressen ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-...000/SP20920.exe disse driverne blir lovprist fra andre forumer og jeg har lastet de ned selv og opplever bedre lyd en jeg noen gang har hatt. Dere vil sikkert spørre om de funker på annet en Compaq PC-er dere vil antagelig få feilmeldingen "finner ikke noe lydkort" når dere prøver å installere, gå da inn i katalogen c:compaq/sp20920/audio/setup og slett fila CToem.cfg og start setup.exe i den samme katalogen på nytt. Da skal det gå bra. Håper dette var forståelig, last ned og nyt. Driverne er for XP og W2K Ronnie Lenke til kommentar
dale Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Thanks, men har du en link der jeg "vi" kan lese at folk anbefaler dette? Er det gode drivere laster jeg gjerne ned :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 ja bedre lyd er jo kuult men ble det bedre lyd på live kortet? Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Les denne tråden på Rage3d forumet http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33616272 så kan du jo vurdere selv. Samtidig kan du kikke på noen bilder på dette nettstedet http://fernando.darocha.free.fr/liveware.htm hvor du kan se på bilder av den nye sorroundmixeren etc. Ronnie Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Halla Har selv lasta ned og prøvd disse nye driverne i dag(i stedet for å lese på patologieksamen). De ser ut til å funke veldig bra, hadde litt hakking på lyden før, men ser ut som det er borte nå. :smile: Abit kt7a Soundblaster audigy player Ati Radeon 7200 Athlon1400 Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jepp lyden er upåklagelig nå :S Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Ikke å anbefale... Drivern funker ikke. Over 300mb lastet ned til ingen nytte. Hurra! Ronnie, jeg har gjort som du sa men jeg får fortsatt beskjed om at det ikke finnes lydkort i min maskin. Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg beklager gthamam at du har lastet ned noe til ingen nytte. Men du er vel enig med meg i at det å laste ned uautoriserte drivere fra nettet gjør en på eget ansvar. Jeg skal ærlig innrømme at det å finne og prøve nye drivere er noe jeg liker å gjære. Og ofte gjør det at maskinen crasher, men jeg tror samtidig at dette har gjort at jeg har lært meg å løse mange av problemene som ofte oppstår med maskinen. Så min mening var bare å opplyse om at jeg hadde funnet disse driverne ved å lese andre forumer, og at dette kanskje var interessant for dette forumet. Jeg er i alle fall storfornøyd og fått nytt og bedre lydbilde fra PC'en. Ronnie Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 synes det var kjekt av deg å legge info her, du minnet nemlig meg på å laste ned drivere til sb live 1024 kortet mitt :smile: ble bedre lyd gitt. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Gleder meg til å teste disse. Fjernet dere de gamle først og i så fall hvordan? Holder vel ikke bare å fjerne lydkortet fra Device Manager. Telcontar Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Hei Telecontar Du kan bare installere over de gamle driverne. Trenger ikke avintallere. Ronnie P4 1,6 Ghz, Asus P4T, 768 RDRAM, Hercules AIW 8500DV Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 hålder på å laste ned nå,men den var sinnsykt store 377 mb, d kan vell ikke bare være driver til lydkortet. Kjetil Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Nei det er full pakke med nytt playsenter, minidiscsenter, mm. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Noen som har prøvd disse driverne med Audigy Player ? Og er det noen flere som har store problemer med dette kortet kombinert med Abit Kt7a-Raid og XP ? Nesten alle spill som bruker EAX låser seg med dette lydkortet... Laster ned drivere nå. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 aha så det er derfor cs låser seg når jeg spiller. hvordan løser jeg dette problemet? Lenke til kommentar
Thomas99101 Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg får meldinga : This program is used internally PackageFromTheWeb it should not be executed directly når jeg prøver å åpne den Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-05-26 17:07, RPA skrev:Og er det noen flere som har store problemer med dette kortet kombinert med Abit Kt7a-Raid og XP ? Har kt7-raid og skurring i lyden når jeg gjør flere ting samtidig (surfing/winamp) og i gta3. Men det er ikke no problem å se/høre DivX... Amatørmessig av creative at de ikke har greid å fikse drivere som funker som de skal! En 370 megabytes pakke med driver/program-oppdatering høres helt vanvittig ut, det må jo bare være fylt med en drøss av ting man aldri kommer til å bruke. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Kan noen laste ned denne og ta selve driverfilene og legge ut på web ? gidderke laste 377 meg på isdn ..- trur ikke andre heller gidder. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Æsj, var ikke for min gamle Live! Player 1024 :sad: kun: - Audigy - Sound Blaster 5.1 ...ifølge txt filen til den filen. ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20501-...000/SP20920.txt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 dudsi Funker fint på mitt system som er nettopp 1024. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå