Gainwardseifer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Noen som blir me å starte en Norsk Call of duty clan, COD, og Call of duty United Offensive? Skal no starte en, men har lyst at den skal være norsk Noen være me? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Flyttes. Det er eigen kategori for klandiskusjon og klanrekruttering Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg og noen venner spiller en del, og er en nyoppstartet klan. Spiller du mye du eller? Send meg en PM så kan vi prates Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Call Of Duty er jeg da sånn passe god i syns jeg, spiller nesten bare TDM da.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 synd at cod miljøet i norge er lite... Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) -slettet- Endret 9. oktober 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 spiller en del Cod for tiden kunne vert fun d ja Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ah.. Jeg spilte masse COD i sommerferien hos mine besteforldre ( ) og jeg er blitt litt god i det. Spilte veldig mye DM og TDM med USA og Tyskland fordi heg liker de best(M1 Garand, Stg. 44, Tommy-gun) Lenke til kommentar
bionicman Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Stikk hit: www.bushfly.net De har servere til vanlig DM bare, og de har 4-5 servere, en for sitt eget map, altså at det er ingen rotation. Også får man veldig lav ping der. De har ikke for øyeblikket servere for United Offensive, men verdt å ta en titt der allikevel. Lenke til kommentar
Zaddelion Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Søker klan: PsN: xXJakobsenXx Ratio: 0.87 (VAR NOOB I STARTEN!!"#%"#¤%@££!) Noen Norske klaner som passer for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå