Pantera Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Miele er nok dyrere enn whirlpool, gitt. Miele går for "vaskemaskinenes mercedes benz" Jeg ville tatt meg en tur på elkjøp. Har du god råd, kjøper du miele og får et produkt som holder i mange år. Det kan forresten være lurt å få noen sterke karer til å hjelpe deg med å bære - de veier nemlig "et tonn". Tydeligvis lenge siden jeg kjøpte meg vaskemaskin, ja.... Da var ihvertfall Whirlpool dyrt. Men at dem veier "ett tonn" har du helt rett i. Men 2 mann og bærestropper gjør susen.... Uansett.....Miele, AEG, Whirlpool.....alle er bra. mvh Pantera Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 http://www.t3.co.uk/reviews/default.asp?pa...ubsectionid=677 Dette er vel noe for deg! ? Trur maskinen heter " LG WM-2277HW " Jeg vil ikke ha en vaskemaskin som man koble opp på nett. Kul gimmick faktor, men jeg gidder ikke å følge med på leverandørens hjemmeside for å laste ned patcher til den når det kommer sikkerhetshull. Ellers har jeg nylig tatt en AEG vaskemaskin ut av drift (fordi jeg flyttet og ikke hadde plass til den lengre) og den hadde kjørt regelmessig uten problemer siden begynnelsen av 80-tallet. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sånn, da er jeg hjemme og på nettet. Den vaskemaskinen jeg har, heter Indesit w145tx. Enkel og grei, og prisen var ganske god også! Mener jeg så i dag faktisk at Expert har noe tilbud på Indesit. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har en kompis som jobber på expert. Han sa selv at ingen av merkene kan en gang hamle opp med miele. Det er state of the art. Det gjelder hvis stort sett over hele linja av hvitevarer. Han og kjørte den bilsammenligninga. Miele=porsche etc. Men det er jo vanvittig dyrt da, og han anbefalte for oss dødelig med bunn i lommeboka. AEG, det er holdtbart som tusan, og koster noe mindre enn miele. Vi har jo her hjemme f.eks en 20 år gammel aeg vasker reint den dag i dag. Men miele kan patches på nett da, hehe det trekker gadget freaks som meg kjenner jeg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 tror jeg går for Miele Navitronics. Bare noen av mine venner kan fikse noen vakre rabatter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå