Teddybjørn Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Skal ha noen høytalere til et øvingslokal. De skal kunne brukes til vokal og spille musikk. Så på disse høytalerene på Ljudia, men er litt usikker på om de er egnet. Skal bruke en PC og en Technics 100watts Forsterker. Lydkortet har forforsterker på mikrofon innganger. Bør jeg satse på disse høytalerene, eller bør jeg kjøpe noen andre? EDIT: Jeg har 2 høytalere stående med sprengt element. Bør jeg heller bytte element til disse? (12 tommer) Elementene var på 270 watt, og kassen er middels stor. (ca.65cm høy, 40 cm bred og 35 cm dyp) Endret 26. september 2004 av zorm Lenke til kommentar
monodonk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei Det virker mistenkelig billig, hvor mye kommer frakten på? Dette er ett fint sted å begynne når du skal finne nytt utstyr til musikkproduksjon Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Portoen kommer på 107 kr per høytaler som norgespakke med egen embalasje. + oppkrav på 56 kr. Noen som har erfaringer med 12" Basselement på 200-300watt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå