Ivan Drago Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har nylig oppgradert firmware på linksys wrt54g router og har i ettertid ikke fått til å logge på msn. Kan det være en sammenheng ? Eller er MSN nede akkurat nå ? (søndag 26 sept, ettermiddag/kveld) Lenke til kommentar
fizk Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har nylig oppgradert firmware på linksys wrt54g router og har i ettertid ikke fått til å logge på msn. Kan det være en sammenheng ? Eller er MSN nede akkurat nå ? (søndag 26 sept, ettermiddag/kveld) Tviler på at det er en sammengeng. Hvilken fw har du nå? Selv så har jeg Firmware Version: v2.04.4 og MSN fungerer. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 det er følgende firmware: Firmware Version: v2.04.4, Aug. 3, 2004 Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bruker samme firmware - v2.04.4, Aug. 3, 2004 - uten problemer hverken på msn eller andre tjenester. OBS! Husk å ikke bruke fw-upgrades fra "linksys.com" - bruk de fw som er ment for det europæiske markedet. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Bruker samme firmware - v2.04.4, Aug. 3, 2004 - uten problemer hverken på msn eller andre tjenester. OBS! Husk å ikke bruke fw-upgrades fra "linksys.com" - bruk de fw som er ment for det europæiske markedet. Jeg er usikker på hvilket marked denne firmwaren er beregnet for, siden det ikke var jeg som foretok oppgraderingen, men skal finne det ut i løpet av dagen. Men kunne du kanskje gitt meg eksakt URL på hvor jeg finner riktig firmware for europa ? Verken MSN eller hjemmesiden www.msn.no fungerer, MEN de fungerer derimot når jeg kobler til NTNUs VPN tjeneste (fortsatt samme router) Endret 27. september 2004 av Ivan Drago Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Her er linken til firmware: http://www.linksys.com/international/firmw...fwid=28&coid=25 Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Det fungerer nå med europeisk firmware. Takk for hjelpen! Men har et annet problem som dere finner på følgende tråd : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304291 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå