Maynard James Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hei, skal sette på mouse skatez på min mx510 nå, så står det at jeg skal rengjøre "føttene" på musen, jeg vet hva dette er, men hvordan burde jeg rengjøre dem? noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? på en effektiv måte? kan jeg bare bruke vann og papir? Shade Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hakke peil. men hvor får du kjøpt mouse skatez til mx510 a? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 er bare vanlig Mouse Skatez fra microplex, fungerer vell på alle mus'er tenker jeg, sånne som du skal klippe og teipe over "føttene" Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg tror ikke du trenger å rengjøre dem, bare få av værste støv... Endret 26. september 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Jeg tror ikke du trenger å rengjøre dem, bare få av værste støv... står det på "bruksanvisninga" til skatez'n. rengjørn føttene godt får du setter på Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Rengjør = gni med våt klut, tørk med papir. EDIT: Innleg 700! Endret 26. september 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå