genetex Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hallo, jeg skal ha meg viftestyring og lurer på hvilken som er best.Jeg skal ha en 120mm delta (ja jeg vet den lager utroli med lyd) og den må derfor støtte vifter med opp til 24W, er her noen som kan hjelpe meg? tusen takk for alle svar, hilsen ruben Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 har hørt om noen som har brukt denne til deltaen sin, men ikke mange som støtter 24W. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 jeg bruker selv Sunbeams rheobus ivtestyring å er veldig fornøyd med den. den ahr kraftige leds framme som sier hvilken vifte som står på å hvor fort di kjører(rød under 5 V blå over 5 volt. hver kanal kan belastes me 20W den ahr også ganske solide kjøleribber. tror ikke det vil bli no problem å kjøre din delta på denne vifte styringen. selv om vifta bruker 34w å det er åp full gass. vis du setter den på full å skrur litt ned så vil det funke fint.. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Vet ikke om noen som støtter 24watt men denne støtter iallefall 18watt, men det hjelper vel ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå