Malkier Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Heisann! Har installert w2k og har fått bukt med bortimot alle problemene untatt ett. Jeg har ett logitech Dual Optical Mouse og tastatur, og problemt er at jeg før ikke mouse wheelet til og virke i noen applikasjoner utenom windows. ogja jeg har lastet ned 2k driverne, HJELP jeg må ha weapons switch på wheelet mitt. føler meg så hjelpesløs!!! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Bruker du mouseware? Bli kvitt det og bruk Windows orginale drivere. Du mister riktignok tommelknappen men det er verdt det. Skal du fikse begge trengs en del tweaking Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 jupp, bruker mouseware. Versjon 9.60 Lenke til kommentar
klo Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 funker hoss meg, sikker på du har riktige instillinger på alt? office copatible dritte og det der Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 nå funker det til tydeligvis bortimot alt untatt FPS spill:-( Lenke til kommentar
bivrip Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Har du instal GAMEWHL.EXE? en liten app som gjør en liten registry endring, verdt ett forsøk. Les: http://www.logitech.com/cf/support/1368.cfm Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Jeg bruker den musa i win 2k og 98 og har alle kanppene og funksjonene uten å kjørt inn noen ekstra drivere. Windows legger det inn selv. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Forresten så hadde jeg den forrige optiske musa fra Logitech. Prøvde driverne fra Logitech men da fungerte ikke hjulet i CS, så jeg avinstallerte driverne. Det skal vistnok være en fix som ordner det problemet på sidene til Logitech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå