Muffinman Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Artikkel hos PCWorld Norge Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Fellende bevis da^^ Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hmm.. noe spekulativ journalistikk, vil nå jeg si. Men uansett, go google! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 foretrekker opera jeg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 er allerede en post om google's nettleser, den finner du her. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 foretrekker opera jeg hva veit du om det når google nettleseren ikke er sluppet enda? btw mozilla > opera Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Ser jo fint ut da. Men jeg holder meg enda til Opera. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 synes Safari er fine greier jeg har ikke hatt hverken popups eller virus skit på et år Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Google er på offensiven kan det se ut som. Verdens ledende (?) søketjeneste, gmail og nå sannsynligvis nettleser...kanskje de blir nye Microsoft etterhvert? :!: Uansett, det må bli et solid produkt hvis det skal bli suksess. Med lesere som nevnt lenger oppe i tråden samt at IE faktisk har fått en god dose tiltrengt solidititet blir konkurransen hard...forhåpentligvis til fordel for oss som skal bruke varene... Endret 28. september 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hum da får vel jeg holde meg til Mozilla da Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 kommer til å bli tidenes flopp tipper jeg Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 jeg bruker mozilla firefox og har ikke hatt noen problemer alikevel kan man jo ikke dømme google sin nettleser iom. at den ikek er sluppet Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 den må jo tetes når/vist den kjem men for tida holder ej mej til opera Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 å overbevise meg at det finnes en bedre nettleser for web enn opera, er som å prøve å overbevise en hvilken som helst gamer at mac er bedre til gaming enn pc... Men gleder meg jo selvfølgelig til (om) google slipper ut en nettleser, for å se om det blir noe suksess... -mamazboy- Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så lenge vi kan bli kvitt IE dominansen og tankegangen om at sider/webshops kan gi blanke i alle andre enn de som bruker IE (som t.d. netconnection.no) er alle nye weblesere hjertelig velkomne. Jeg vil nok holde meg til Opera uansett Men det kan bli arti å se hva Google får til... Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Lurer på om den har innebygd søkemotor. hadde ikke vært så rart igrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå