HolgerL Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fristen er til og med 23:59 i dag. Bidragene postes i tråden "UKE 40 - Alien World", det er lov til å oppdatere bidraget i tråden innenfor fristen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 TADA forresten. Back in time for the moderation! (A) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Da skulle den bli stengt snart ;] - Jeg er optimistisk foran denne kåringen, og prøver å høste inn over dobbelt så mange stemmer som sist! Så får vi se om jeg når målet mitt da Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Da mener jeg altså 3 stemmer :] 300% økning er kanskje litt optimistisk, - men det er nå det jeg håper på. :] (dessuten var denne tegningen finere enn den forrige - som sikkert fikk stemmen fordi man kunne se det var laget på 5min) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Stenges - denne konkurransen er nå over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg