Blib Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Ok, her er iallefall første utkast - bare selve planeten. Har tenkt til å lage en bygning eller to, så lage en alien som står å peker på noe.. tror jeg heh. Likte himmelen, men bakken så litt for unaturlig ut i mine øyne. Så ut som du brukte samme effekt på bakken i "Alien World" som man vanligvis bruker på havområder når man er "på Jorda" Endret 27. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Blib: Er forsåvidt enig i at det ser litt unaturlig ut. Men tenkte det passet bedre inn når jeg fikk endret litt på lyssettingen, og lagt til skygger osv. You judge Blir litt ivrig når jeg først er igang, her er andre utkast. Bare å komme med tips til evt. forbedringer Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Heisann Fint bilde jh_ Jeg lurer på om dere lager de stjerne himlene selv, eller om dere finner det et sted? I hvert fall, om noen har en de kan dele hadde det vært fint om jeg kunne ha fått.. Helst i litt høy pixel. Jeg trenger bare stjernehimmel, ikke med noe stash eller noe. Hvis dette er lov i konkuransen da Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Tja, setter han ikke fra seg fotspor når han tråker rundt om kring? I tillegg var jo skriften på skiltet litt for dårlig syns jeg, samt stedet der skiltet står plantet i bakken. Akkurat selve bakken så litt bedre ut nå, men det er nok for kraftig lys som treffer nederst i høyre hjørne. Ser bare mer ut som vann da, som reflekterer enormt med lys tilbake. Ellers likte jeg badebuksa til alienet Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Stish: Takk for det For å lage stjernehimmel kan man bruke nesten hvilkensomhelst 3d applikasjon, iallefall av de store. Så kan man, som på bildet mitt, legge til litt røyk, med lys mot.. slik at det ser ut som noe alà nordlys. Vet ikke om det er lov å gi bort noe slik at andre kan bruke det jeg..? Får spørre Gandalf the Grey Blib: Jepp, er enig i at skriften på skiltet er for dårlig, også der skiltet står, altfor dårlig. Badebuksa er fin ja? takktakk Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Stish: Takk for det For å lage stjernehimmel kan man bruke nesten hvilkensomhelst 3d applikasjon, iallefall av de store. Så kan man, som på bildet mitt, legge til litt røyk, med lys mot.. slik at det ser ut som noe alà nordlys.Vet ikke om det er lov å gi bort noe slik at andre kan bruke det jeg..? Får spørre Gandalf the Grey Blib: Jepp, er enig i at skriften på skiltet er for dårlig, også der skiltet står, altfor dårlig. Badebuksa er fin ja? takktakk Greit.. Men nå har ikke jeg noen 3D programmer da.. Untatt Bryce, men der tror jeg du bare får med masse stasj Gandalf: Er det lov? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Morn. Nå har jeg ikke satt meg inn det greiene her. Jeg har ikke lest denne tråden. Men er det sånn å forstå at det hver uke holdes en konkurranse med et bestemt tema. Det blir laget én tråd for inlevering av bidrag og én tråd for diskusjon rundt ukes-konkurransen? Og er det kun 3D-konkurranser? Selv liker jeg 2D veldig godt og kunne tenkt meg å stille opp med noe 2D-grafikk. Fortell. EDIT: Leste og fikk svar på spørsmålene. Kjekt om tråden med "Ukens konkurranse" ble sticky. Litt kjekt. Kanskje. Endret 28. september 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Morn. Nå har jeg ikke satt meg inn det greiene her. Jeg har ikke lest denne tråden. Men er det sånn å forstå at det hver uke holdes en konkurranse med et bestemt tema. Det blir laget én tråd for inlevering av bidrag og én tråd for diskusjon rundt ukes-konkurransen? Og er det kun 3D-konkurranser? Selv liker jeg 2D veldig godt og kunne tenkt meg å stille opp med noe 2D-grafikk. Fortell. EDIT: Leste og fikk svar på spørsmålene. Kjekt om tråden med "Ukens konkurranse" ble sticky. Litt kjekt. Kanskje. Bare bli med, 2d bilder går helt fint Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Jeg reiser til Roma imorgen, så holger har fått ansvaret for å ta seg av konkurransen imens. Alle spørsmål stilles altså til Holger. Beklager at jeg ikke har fått laget noe bidrag for denne uken, men jeg har vært alt for travel Endret 29. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Dere må også få en annen moderator til å opprette polls og slikt da jeg også reiser Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Dere må også få en annen moderator til å opprette polls og slikt da jeg også reiser Da fikser Holger det også sier vi, eller du kan også fikse det hvis du har ekstremt lyst Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Heh, holdger vil nok ha tekniske problemer med å ordne til en poll og stenge tråder da, det samme vil jo jeg siden jeg ikke har tilgang til PC Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Heh, holdger vil nok ha tekniske problemer med å ordne til en poll og stenge tråder da, det samme vil jo jeg siden jeg ikke har tilgang til PC Jeg tror han mente at Holger skulle fikse en ny moderator som kunne sette opp poll Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Aha. Overlater det til Mr Holger jeg da Endret 30. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Veldig fint bilde, men jeg tror egentlig ikke du skal poste det i denne topicen (ikke for å være wannabe-moderator) Fortsetter her, siden den andre tråden ikke er en diskusjonstråd.. Tråden jeg postet bildet i er vel der en skal poste de ferdige bidragene, ikke sant? Bildet mitt er strengt tatt ikke ferdig, men det er så ferdig som det kan bli, siden jeg reiser bort i dag... Et uferdig bidrag er bedre enn ingen bidrag. (Og med tanke på antall deltakere forrige uke... ) Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er det her bildene skal postes? Satser på det jeg... Prøde å gå vekk fra cinema4d i dag og heller "brushe" litt i fireworks. Dette er første gang jeg har brukt bare brushes til å lage et bilde! Brukte ca. 2 timer på det. inkludert en pause på ca et kvarter. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 N*: Fint det, men har det egentlig noe med temaet å gjøre? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hm... Jeg kommer ikke til å få noen stemmer nå heller Min er liksom ikke så bra :\ Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 eh, fikk dårlig tid til å få lagd noe denne uken Men når skal bidragene være inne i dag? Og hvor skal de postes? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) eh, fikk dårlig tid til å få lagd noe denne uken Men når skal bidragene være inne i dag? Og hvor skal de postes? Tror det er det samme når idag bare det er idag. Du skal poste det i "UKE 40 - Alien world" - tråden. Var i hvert fall sånn forrige konkuranse Endret 1. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg