Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Her diskuterer man denne ukens tema Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) For å spesifisere: Alien World = Fremmed, utenomjordisk verden EDIT: Ah, OK, jeg ser at du har nevnt det i bidragstråden. Endret 26. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 For å spesifisere: Alien World = Fremmed, utenomjordisk verden Pirke, pirke Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg er med, DENNE gangen skal jeg prøve å få noe ferdig Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Jeg er med, DENNE gangen skal jeg prøve å få noe ferdig Få til noe bra denne gangen Endret 26. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Og selvsagt hadde det vært ekstra kult om alle tok med denne lille skapningen: Endret 26. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Og selvsagt hadde det vært ekstra kult om alle tok med denne lille skapningen: Kanskje jeg lager et alien cover Nei nå skal jeg finne på noe nytt. Blir du med selv denne uken Blib? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Nei, dessverre. Jeg klarer ikke tegne en rett linje en gang i Photoshop, langt mindre noe gjenkjennelig alien. Fantasien min strekker seg også ikke lengre enn hva jeg ser på skrivebordet Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Nei, dessverre. Jeg klarer ikke tegne en rett linje en gang i Photoshop, langt mindre noe gjenkjennelig alien. Fantasien min strekker seg også ikke lengre enn hva jeg ser på skrivebordet Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Den som hadde tid til å øve ja. Sukk Lenke til kommentar
TRS Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 slikt tar man seg til til, bruk litt mindre tid til moderering på forumet så kan du øve litt mer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Tja, hadde det ikke vært for at saken heter "Visuell kreativitet" skulle jeg sikkert ha kunne bidratt med et lite aliens vs predator PC-spill, rpg-style. Grafikk derimot, ikke min greie. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg er med, DENNE gangen skal jeg prøve å få noe ferdig Få til noe bra denne gangen Hva skal det bety? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Istedenfor å bare lage et bilde, kan man også legge ved en animasjons-video? Endret 27. september 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Istedenfor å bare lage et bilde, kan man også legge ved en animasjons-video? Prøv og hold deg til bilde Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er det slik at man må lage en såkalt 'WIP' tråd? Hvis ja så; hva er vitsen? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er det slik at man må lage en såkalt 'WIP' tråd? Hvis ja så; hva er vitsen? Er vel sånn at man starter med en wip, slik at folk skal kunne følge med på progresjonen, pluss at det beviser at du faktisk starter fra bunn av. Ikke at du viser frem noe du ikke har laget selv, eller noe du har laget for lenge siden. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Er det slik at man må lage en såkalt 'WIP' tråd? Hvis ja så; hva er vitsen? Nei, det må man så absolutt ikke, jeg er egenltig imot det. Men det er jo litt greit å ha Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg liker WIP-tråd, da får jeg gode forslag og tilbakemeldinger. Baksiden er at man avslører hva man driver med... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Ok, her er iallefall første utkast - bare selve planeten. Har tenkt til å lage en bygning eller to, så lage en alien som står å peker på noe.. tror jeg Endret 27. september 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg