Artistic.Hipster Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Lag noe som har med universet, planeter, utenomjordiske vesener. Hva som helst så lenge man ikke finner det på denne kloden Alien World = Fremmed, utenomjordisk verden Fristen er til 23:59 neste fredag, og det kommer til å bli strengere med fristen. REGLER - Bidraget skal hovedaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv. - Bidraget skal være i samsvar med ukens emne. - Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. - Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag. - Det skal lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i tråden "diskuter ukens konkurranse". - Presenter bare ferdige arbeid i tråden "ukens konkurranse" - Man kan kun poste et bidrag, men man kan velge og forandre bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut. Endret 26. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tenkte jeg skulle være med denne uka, men jeg får egentlig ikke tid.. Her er en testrender hvertfall... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Er tom for idè'er så jeg bare poster jeg, hadde ikke vunnet uansett Men kanskje jeg i hvert fall får _1_ stemme? Jeg har laget alt selv untatt texturen på planeten, den fant jeg på Google. Her er texturen Nok snikksnakk, her er mitt bidrag: (Klikk på bildet for en større versjon) EDIT: La på litt EDIT#2: Leif.. Endret 1. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 er dette riktig sted å poste bildene tro? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det viser seg at det alikevel ER liv på mars. Oversettelse av skiltet; The downtown Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Gjentar sist ukes suksess. Denne gangen brukte jeg imidlertid en god del lengre tid. ' Red: Jøsses, viste seg at det lignet mye på jh_ sitt... - Men jeg gjorde det ikke med vilje.. Hmmmm...... Endret 1. oktober 2004 av Velmont Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Og her er en større versjon 1280x1024: Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Når setter en moderator opp den pollen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sorry, var for trøtt i går til å gjøre noe, heh. Glemte det ut og det neste som skjedde var at jeg lå i senga mi Poll settes opp nå med alt som kom inn før tidsfristen gikk ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg