Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

coolbits for Detonator 3 v12.14

Anbefalte innlegg

Jeg har en coolbits.reg fil, men når jeg legger det inn i registeret så dukker ikke den ektra overklokkingsmenyen opp..

Legger jeg inn Det.4 v21.81 så får jeg den overklokkingsmenyen.

Jeg kan ikke bruke v21.81 fordi AnarchyOnline crasher med denne versjonen (gjelder v21.83 også).

go figure...noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske enkelt...å få coolbits uten å rote med filer og sånn...leika meg litt i registryet og fant ut dette:

Start regedit (start -> run -> regedit)

gå til HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARENVIDIA CORPORATIONGLOBAL

Her høyreklikker du i vinduet til venstre, velger "new -> DWORD value". Gi denne navnet "Coolbits". Dobbeltklikk så på denne og skriv inn tallet "3" i feltet "Value Data". Klikk på "ok", quit regedit and you're done! :smile: Nå skal coolbits være å finne i driverinstillingene!

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ops! Var litt rask, når du har gått til HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARENVIDIA CORPORATIONGLOBAL KAN det hende at du først må legge til en DWORD value med navn coolbits under global, da kommer det frem en ytterligere sak i trestrukturen, "NV Tweak", (slik at den fulle banen blir HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARENVIDIA CORPORATIONGLOBALNvTweak) legg til samma DWORD value her and you're done! Om "NvTweak" allerede er der, legger du til Coolbits-DWORD-valuen her!

Mvh DFN

Lenke til kommentar

nvnews.net

MASSE RART + uofisielle drivere !!

Nice side !

takker og god natt

ZZZZZzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZZzzzzzzZZZZzzzzzZZZZZZZzzzzZZZZZZzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZZ

zzzzzZZZZzzzzZZZZZZzzzzZZZZZZZzzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZzzzZZZZzzzZZZzzzzzzzzzzzzzzz

ZZZzzzzzZZZZZzzzzzzzZZZZzzzZZZZZZZZZZZzzzZZZZZzzZZzzzzZZZZzzzZZZZzzZZzzzzZZZzzzZZZZzzZZZZZ

zZZZZzzzzzzZZZZZzzzZZZZzzzZZZZzzzzzZZZZZzzZZZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...